Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-08, 22:48   #28
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ingen har vondt av et stabilt blodsukker, nei - og noen har (tilsynelatende) mer vondt av for lavt blodsukker enn andre. Og poden vår er av dem som kan bli rimelig vrang hvis han har spist for lite "ordentlig" mat til et måltid og det går noen timer til neste. Og grønnsaker er definitivt ikke nok til å holde blodsukkeret oppe (det vet jeg godt fra meg selv også). Det var det jeg oppfattet at Poly mente, og det er slik jeg er vant til å ha det.

Poenget mitt var, som eg synest går fram av innlegget mitt, at det vel ikkje er ei reell problemstilling at born nektar å ete noko anna enn grønnsaker? I tillegg lurer eg på dette med å halde blodsukkeret oppe. Kva meiner du med det? For å spissformulere: ein har jo eit mykje meir stabilt blodsukker av å ete berre grønnsaker til middag enn å ete berre hurtigris ...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.