Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

TORO på sporet!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-08, 11:46   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TORO på sporet!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Men altså.. Mange her sier at de spriter opp Toro. Jeg ser ikke for meg at det kan være særlig godt å tilsette noe som helst i noe som er så salt og har så mye glutamat i utgangspunktet?
Det at Toro smaker sterkt av glutamat er det jeg liker minst med pulvermaten derfra og den smaken er umulig å kamuflere..

Det er jo derfor man trenger å sprite dem opp, forde de smaker kjedelig fra før av. Jeg er nok litt for glad i salt, så jeg synes ikke de er for salte, jeg kan ta mye mer salt på etterpå. Men masse ekstra grønnsaker og evt. bønner gjør underverker. Men nå lager jeg det helst fra bunnen av da, siden jeg liker å lage mat.

Det eneste som kan være greit med enkelte Toro-produkter er jo at man slipper å tenke så mye på å ha ditt og datt i hus. Alt i ett, liksom. Men det krever jo bare ørlite ekstra planlegging ellers, og det er det jo selvsagt verdt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.