Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Abort grunnet tvillinger?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 20:46   #25
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Abort grunnet tvillinger?

Dette er helt utenfor min fatteevne. Å få tvillinger er en av mange ting som skjer når man prøver å bli gravid, her i huset hadde vi vel reagert med sjokk, vantro og stormende jubel.. Tåler ikke forholdet til denne damen tvillinger, ville jeg ikke satset på å bli gravid igjen med samme mann uansett jeg da.

Jeg reagerer like mye på flere tilfeller jeg kjenner hvor man har "uhell" både tre og fire ganger, og at man da ikke innser at prevensjon er en fin ting, da begynner jeg å lure. En ting er at man jo kan bli gravid på piller, kondom kan sprekke osv, men når man ikke tar noen forhåndsregler, og har mer enn nok med å ta vare på de barna man har, bør kanskje noen informere om prevensjon, avholdenhet eller fortelle dem historier om blomster og bier..

Maxine er ikke aktiv  
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no