Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Lukket brukergruppe for slankerne?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 01:20   #9
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lukket brukergruppe for slankerne?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men med akkurat det så har du samme problem med en liten, lukket gruppe. Det vil bare være en brøkdel av de som kan svare som har tilgang til det forumet. Om alle i den sosiale gruppen følger med på hverandres blogger så blir det den samme lesergruppen.

Det er jo ikke sikkert at andre på forumet her har så mye erfaring når det kommer til enkelte slankerelaterte ting. Jeg har en spesifikk ting i tankene nå, men vil ikke fortelle akkurat hva det gjelder, nettopp pga at det er folk jeg kjenner her inne på forumet.
Det vil jo være opp til den enkelte å plassere spørsmålet der en regner med å få flest mulig gode svar. Spørsmål om trening og forbrenning ville jeg f.eks stilt utenfor slankeforumet, siden dette er noe som mange andre enn de som slanker seg kan ha erfaringer med.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.