Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jule-skryte-brevene

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-07, 23:11   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jule-skryte-brevene

Å høre hva folk driver med er jo hyggelig, men å få side opp og side ned, som fra Kjæres kusine, om hvor mye de tjener, hvilke eksotiske og dyre ferier de har hatt, hvor usannsynlig vellykkede de er osv, jeg blir litt sånn eh...? Javel? Hvorfor har de behov for å fortelle meg dette? Hvis de var så smashing ville jeg vel skjønt det forlengst, og hadde neppe trengt 2 A4-sider med utlegninger. Jeg har en nabo som må fortelle hva alt hun eier og har koster, det er litt på samme vis. "Vi har ny sofa. den kostet 35 000". "Benkeplaten kostet 56 000. Det er Cooorian." Jaha? Så fint. da.

Jeg sender ikke skrytete brev til folk for å fortelle dem hvor fantastisk fortreffelig jeg og familien er. De som ikke har skjønt det enda, de kan ha det så godt og vennene mine vet det allerede.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.