Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye penger bruker dere på julegaver?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 19:20   #30
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på julegaver?

Jeg vet ikke antall gaver, men vi gir ikke til voksne annet enn partner og foreldre. Vi gir gaver til nevøer og nieser frem til de er 20, og jeg gir gaver til barna til 2 venninner (er fadder til yngstemann hos begge, og gir gaver til søsken også).

Når jeg kjøper gaver er det som regel gjennomtenkt og noe jeg synes det er GØY å gi. Jeg ser ikke på prisen som noe big deal, og kan variere sum fra år til år.

Jeg er en "tanker som teller" kind of girl, og synes gjerne de beste gavene er hjemmelagede strikkeplagg. Eneste tilfellene jeg er skuffet på barnas vegne er når min svoger og svigerinne konsekvent har gitt gaver som de selger gjennom firmaet sitt (både jul og bursdag). Ingenting galt i det hvis det hadde vært riktig aldersgruppe eller en tanke bak, men å gi lommebøker 2 år på rad og tøfler som er 4 nr for store, vitner litt om at noen bare stakk innom lageret på jobben.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.