Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2023

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-23, 12:34   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har i grunnen bare kjøpt en julegave (i tillegg til å betale meg inn i en spleiset gave), og den kan fort bli konvertert til en bursdagsgave, siden mottaker har bursdag tidligere i desember, og gaven kan komme til nytte før julaften. I tilfelle må jeg finn på noe annet i julegave (hvis ikke må jeg selvsagt finne en annen bursdagsgave). Men har i det minste tenkt ut noen ideer til gaver, og så godt som bestemt meg for en, som jeg bare må få bestilt. Så jeg er i gang. Innen 8.desember må jeg være ferdig med alle gavene som skal til min side av familien, for da reiser jeg for å treffe dem. Men det skal jeg nok få til, i år også.

Jentungen selger diverse til inntekt for klassetur, så enkelte får nok noe av det. Sokker eller spekepølser. Slike som f.eks min stefar, som liksom ikke skal ha noe, men som jeg alltid gir noe til likevel.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.