Sv: Hva er det "forbudt" å beklage seg over?
Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.
Det er kanskje noe med at Norge er et landstrakt land. Om østlendinger opplever overraskende snø som skaper snøkaos (noe som skjer hvert år), så blir dette slått opp stort i landsdekkende aviser - med grafer, illustrasjoner og masser av bilder. Skjer det samme f.eks i trøndelag (som heller ikke har nærlig snøfulle vintere engentlig) blir det nevn i lokalavisene. Klart: Det er ikke så mange som bor her..(og vi legger tydeligvis om til vinterdekk tidligere ), men ja, jeg opplever gnålinga om f.eks slikt vær som litt støyende. Det er en ting å klage, men ikke i hele landet på en måte. Nå mener jeg egentlig ikke at det er så illle å klage på været, men i og med at du fikk piggene så veldig ut, måtte jeg bare uttale meg.
*
Ser jo nå at siden "piggene kom ut" her inne så skulle jeg nok forklart meg litt bedre slik som Bauche.
Og skulle nok skrevet vestlandet istede for sunnmøre (vi har jo omtrent like dårlig vær uansett hvor vi bor her i vest), men jeg har vel ikke lov å klage på været siden jeg har valgt å bo her selv.
|