Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-20, 08:41   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tror du skoler og barnehager åpner igjen?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg synes det er rart om alt av skole skulle gått tilbake til normalen etter påske, ettersom eksamen ble avlyst. Jeg er ikke lærer og vet jo ikke, men tenkte det var et dramatisk tiltak om ungdommene har mistet "bare" tre ukers undervisning? Det er naturligvis ikke bare-bare, men det er jo et opplegg, jeg synes det hadde vært rart.
Fylkesmannen i Vestland foreslo å åpne for de yngste barna, noe jeg synes kunne vært fornuftig, kanskje, men i lys av regjeringens strategi lurer jeg på hvordan det skulle bli noe av også.

Avlysning av eksamen er ikke så veldig kontroversielt, egentlig. Det har skjedd flere ganger, i forbindelse med streik. Det er først og fremst et problem for privatister, tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nå sa vel Guri Melby på en av nyhetene jeg så i dag at de ser på løsninger der bla. noen av barna kommer tilbake på skolen etter påske. Håper de de kommer med en plan før påske om hvordan det blir etter påske.

De har vel allerede sagt at de skal annonsere plan for åpning/videre stenging 8. april? Jeg mener det var det som ble sagt da de annonsere videre stenging 25. mars.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.