Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Terror og frykten for represalier

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-15, 18:23   #19
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Terror og frykten for represalier

En venn av meg la inn følgende på facebook i dag. Jeg ble skikkelig trist av å lese den. At man ikke kan la glade folk være i fred.

Sitat:

Hmmm, satt på t-banen i dag da det kom ombord en lykkelig herremann. Han kunne fortelle sidemannen at han nettopp var blitt intervjuet av VG-tv og hadde fått en utgave av Charlie Hebdo. Han var faktisk ganske så fornøyd med seg selv, til allmenn (små)humring —man er tross alt på t-banen. Mens dette pågikk sto to unge menn ved døren, og den ene så ut til å vise en viss nysgjerrighet for bladet, hvorpå han sa: Så ta den hjem, da! Han snudde seg så halvveis mot kameraten og mumlet noe. Så snudde han seg igjen mot mannen og kalte ham for 'morrapu***' (ja, jeg bruker selvsensur her). Stemningen skiftet fra humrende til tyst. Den unge mannen trykket frenetisk på dørknappen mens de fortsatte med sitt fargerike språk, til t-banen endelig stoppet og han kunne komme seg ut, til allmenn lettelse. Hva skal man si, unge sinte menn...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.