Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finansdepartementet har eksplodert!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-11, 10:34   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finansdepartementet har eksplodert!

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Har dere noengang diskutert med umodne ungdommer som kan finne på å si at de beundrer Hitler fordi han fikk utrettet så mye? Hos noen går det over til å ta inn større deler av ideologien, andre vokser det av seg. Jeg håper inderlig at vi kan unngå at det skapes et bilde av at ABB er intelligent og handlekraftig. Som SF sier; han er målrettet mann på bærtur med et totalt forvridd syn på verden.

Ja det har jeg. Ungdommer som skårer høyt på IQ og som sikkert kan kalles intelligente, men de er umodne. Jeg synes ofte at IQ og gamle målestokker for intelligens blir brukt veldig feil. Å være intelligent i betydning å skåre godt på IQ og å være dyktig i matematikk, logiske tester og teori behøver ikke å si noe om modenhet og evnen til å koble informasjon.

Det er ganske mange som skårer høyt på mange områder, men som ikke fremstår som veldig "smarte" ellers.

Hvordan han her skårer på IQ-tester aner jeg ikke, men det skulle ikke forundre meg om han skårer ganske bra. Det betyr ikke at jeg anser ham som "smart" eller "lur" eller andre ord som brukes.

Guava er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.