Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av Nip, her.
Utrolig hvor ugreit det skal være at jeg har tro på at sunnere mat og en sunnere livstil generelt kan få ned sykdomstallene, men hvor greit det er og fritt frem å skrive mest mulig "dritt" til meg.
Fortsett med hakkingen uten meg. god kveld 
På samme måte som at det ikke går an å diskutere religion med fanatiske kristne går det ikke an å diskutere kosthold med deg. Du sier det selv: Du har tro på dette.
Du har egentlig nada kunnskap om de sykdommene du referer til og egentlig ganske begrenset om kosthold også. Det sier jeg ut i fra at du helt opplagt er av den oppfatningen av at ekstremdietter er det eneste som kan gjøre oss mer konsentrete, mindre deprimerte og mindre MS-syke 
Du har sett lyset, funnet svaret og er nyfrelst. Du tror kostholdet du lever etter vil få ned "sykdomstallene" ( hva nå det er, du snakker veldig vidt og alle sykdommer blir omfavnet av kostholdstankene dine, noe som i mange tilfeller vil være veldig feil). Du mener at vi andre må våkne og se oss rundt. Se verden for hva den egentlig er og hive oss med på fanatismekjøret, vi også. Når du blir møtt med argumentasjon som går litt mer på "gylden middelvei"-prinsipper og oppmuntring om å være litt mer fleksibel i krampekostholdet ditt surner du og kaller det drittslenging, eller dårlig samvittighet eller at vi andre (generelle befolkning, alle andre etc.) ikke har den samme kunnskapen om kosthold som deg
Klassisk bibelargumentasjon.