Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 03:13   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Vannkoppene er en harmløs sykdom, og kroppen ornder fint opp selv. Sier ikke at det ikke kan være farlig med vannkoppene, men de aller fleste tåler dem. I barnehagene er det mange barn og voksne samlet på en plass og smitte skjer fort der. Mange blir nok smittet der, små steder og mange folk på en plass. Jeg er ingen lege så kan ikke svare på alt her altså. :humrer:

Nå har da mine fått trippelvaksinen, så helt uvaksinert er de ikke. Jeg er ikke lege så kan ikke svare med sikkerhet, men jeg kan tro at det ville gått bra uten mmr-også. Eller i hvert fall latt dem blitt 2-3 år før de fikk den. Kan strekke meg så langt.

Nei, det er du jammen ikke, for makan til svada som det du kommer med i denne debatten skal man lete lenge etter(og nå har jeg lest hele tråden).

Du avslører at du virkelig ikke kan noe om immunologi,statistikk eller forskning generellt. og ikke skjønner det minste av det du har lest ang. vaksiner. Verken det som taler for eller det som taler i mot. Dette handler bare om tro og vilje for din del. Ikke kunnskap eller rasjonalisme. Mangelen på kildekritikk er slående og sier meg at den informasjonen du har å komme med her er verdiløs.
Forskning, min gode venn, kan ikke baseres på en studie gjort på ti mennesker i ei ur utført av en liksom Dr. som er "spesialist" i homeopati og karmaanalyse. Det krever litt mer enn som så for å få valide forskninsresultat. Og det er mengden forskningmateriell som er avgjørende- samt måten forskningen blir utført(doble blindtester osv.).
Det at du henviser til at man bare kan Google vaksiner og så finner man mange fine sider med skremselspropaganda og konspirasjonsparanoia ang. vaksinasjon forteller meg at vaksinemotstandere lever i sin egen verden der de mener at å google ting er en god måte å tilegne seg kunnskap.

Når du blir spurt om hvorfor du tror vankoppene fortsatt er en vanlig sykdom, til tross for alle faktorene du ramser opp (hygiene osv.), svarer du med at Vannkoppene er er harmløse.
Så det du da sier er at det er pga. av vannkoppenes harmløshet at de har overlevd bedre levevilkår, hygiene osv. altså? Fantastisk!

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.