Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 23:37   #241
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Mitt umiddelbare inntrykk, da jeg entret FP, var at kunnskapsnivået blant medlemmene fordret til takhøyde. Det inntrykket sitter jeg med ennå. Stort sett.

Sist redigert av Ami : 15-04-08 kl 23:39. Årsak: Selvspikk.
Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 23:37   #242
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, og så registrerer jeg at det er helt greit å "rotte seg sammen" mot en uskyldig fjasejuntaleder.

Er det nå vi andre skal fjase?

Gammel 15-04-08, 23:37   #243
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker fjasingen til aC. Temmelig mange andre også, åpenbart.

Jeg kan skjønne at noen synes det er irriterende at tråder om emner man blir engasjert av ser ut til å ha blåst over før man kommer dit. Men det er ikke fjasingen som dreper dem. Fjasingen holder liv i dem når de fleste andre er ferdig, slik at lættisene kan få dem med seg og få dem på sporet igjen. Hvis noen andre er engasjert.

Jeg er veldig ofte lættis selv, så jeg vet hvordan det er.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 23:38   #244
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Litt fjasing er jo greit, men noen ganger blir det såpass mye at det ikke er særlig morsomt lenger. men alle kan jo ikke ha samme humoren.

Nå leser jeg ikke alle trådene her inne da, og skal glatt innrømme at hvis tråden i utgangspunktet ikke er verdens mest interessante, så detter jeg fort av hvis det er mye fjas. Vel å merke hvis fjaset ikke er morsomt. Noen ganger er det jo tråder med side opp og ned med fjas som er kanonfestlige.

Men ok, jeg er litt enig likevel. Fjas kan ødelegge noen tråder. Det hender at de som fjaser har en litt dårlig dag

Gammel 15-04-08, 23:38   #245
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Da vil det jo kanskje være sjangs for at dere ikke vil ha nok tid til å kuppe hver diskusjon med helt irrelevante ting.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Enig med Billa og Skremmeren. Det går greit å fjase i ett par tråder av og til, ikke i nesten alle.

"Nesten alle"? "Hver diskusjon"? Det var da voldsomt. Det er ganske mange tråder som er aktive på FP hver dag, og jeg tviler på at dere kan finne mer enn et par som det blir fjaset spesielt mye i.

For jeg skjønner ikke vitsen med å være på forum hvis hensikten ikke er å diskutere men kun å fjase ... ???

Du mener ikke seriøst at aC eller hennes "hjertevenner" ikke diskuterer? Jeg synes flere av de som fjaser mest er blant de mest engasjerte og givende diskusjonspartnerne som er her. Og slett ikke bare fordi de er morsomme, selv om det er en fin bonus.

Det er klart det kan bli kjedelig med mye fjas for dem som ikke synes fjas er morsomt. Det sier seg selv. Men det er mye annet som postes her som jeg synes er ganske kjedelig, uten at jeg av den grunn synes det ville være greit å klage over mer eller mindre direkte navngitte postere og foreslå at de laget seg et eget underforum til å være selvhøytidelige eller sutrete i (eller snakke om fotball i, for den del ).

Gammel 15-04-08, 23:39   #246
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte du nå trekke inn fotballen, Skilpadda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 23:41   #247
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Måtte du nå trekke inn fotballen, Skilpadda.

Det var et forsøk på å fjase vekk min egen amperhet. Det virket.

Gammel 15-04-08, 23:42   #248
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes flere av de som fjaser mest er blant de mest engasjerte og givende diskusjonspartnerne som er her. Og slett ikke bare fordi de er morsomme, selv om det er en fin bonus.

Gammel 15-04-08, 23:44   #249
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor er det greit for noen å lure hvorfor andre ikke finner seg annet forum å være. Mens det er ikke greit for andre å lure hvorfor noen ikke kan lage seg eget underforum å fjase på?

Gammel 15-04-08, 23:45   #250
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er det greit for noen å lure hvorfor andre ikke finner seg annet forum å være. Mens det er ikke greit for andre å lure hvorfor noen ikke kan lage seg eget underforum å fjase på?

Er det noen som nekter deg å lure?

Gammel 15-04-08, 23:46   #251
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurte bare på motivasjonen for å bli på et sted som man ikke virker som man trives på. Og det var pur nysgjerrighet, som jeg sa. Tro hva faen du vil, jeg lurte faktisk bare. Lisas tone i hennes innlegg synes jeg var noen hakk drøyere enn min egen, tross et forsøk på å høyne egen selfawareness.

Gammel 15-04-08, 23:46   #252
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er det noen som nekter deg å lure?

Ja!
*snufs, sutrer og lager stort nummer ut av ingenting*

Gammel 15-04-08, 23:46   #253
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

"Nesten alle"? "Hver diskusjon"? Det var da voldsomt. Det er ganske mange tråder som er aktive på FP hver dag, og jeg tviler på at dere kan finne mer enn et par som det blir fjaset spesielt mye i.

Du mener ikke seriøst at aC eller hennes "hjertevenner" ikke diskuterer? Jeg synes flere av de som fjaser mest er blant de mest engasjerte og givende diskusjonspartnerne som er her. Og slett ikke bare fordi de er morsomme, selv om det er en fin bonus.

Det er klart det kan bli kjedelig med mye fjas for dem som ikke synes fjas er morsomt. Det sier seg selv. Men det er mye annet som postes her som jeg synes er ganske kjedelig, uten at jeg av den grunn synes det ville være greit å klage over mer eller mindre direkte navngitte postere og foreslå at de laget seg et eget underforum til å være selvhøytidelige eller sutrete i (eller snakke om fotball i, for den del ).

Sier jeg at de alltid gjør det?? Tror ikke det, les innlegget igjen. Hvis du går inn på ac sin "les alle innlegg" så er det LANGT mellom hvert "innlegg", det er stort sett fjas. Slitsomt. Men jeg er ikke av "bermen" på FP, er her ikke så ofte lenger heller for det er blitt litt kjedelig og forutsigbart og jeg tror ikke noen savner meg heller for å si det slik he he
Ac er jo en stor del av FP så selvfølgelig blir folk som deg provoserte hvis noen våger å kritisere

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 23:47   #254
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sikkert regnet som en av fjaserene. Jeg merker at jeg pleier å begynne å fjase når debattene begynner å tørke ut. Det er jo etter mitt skjønn og trenger ikke å være riktig selvfølgelig.
Og jeg skjønner at fjasingen kan være kjedelig for noen. Greit nok det, og til trøst så tror jeg at det er i ferd med å bli mindre, det flyter over til bloggene. Og så synes jeg at folk kan si fra.
Jeg blir derimot irritert når folk kommer inn i en debatt og sier ingenting nytt, bare gjentar det andre har sagt eller bare svarer 'potet'. Jeg kan glatt kutte all fjasing om flere kan prøve å si noe fornuftig når de skriver i trådene.

Gammel 15-04-08, 23:47   #255
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg lurte bare på motivasjonen for å bli på et sted som man ikke virker som man trives på. Og det var pur nysgjerrighet, som jeg sa. Tro hva faen du vil, jeg lurte faktisk bare. Lisas tone i hennes innlegg synes jeg var noen hakk drøyere enn min egen, tross et forsøk på å høyne egen selfawareness.

Men alle er selvfølgelig velkomne til å lure, dog må de forvente svar. Som jeg også gjorde.

Gammel 15-04-08, 23:47   #256
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg tenker meg om er denne tråden et veldig godt eksempel på hvorfor jeg liker FP. Her er det ingen som legger bånd på seg, mht hva man mener om verken det ene eller det andre .

Gammel 15-04-08, 23:47   #257
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Jeg har ikke sett at noen har sagt til noen at de bør finne seg et annet forum å være på. Det har blitt sagt generelt at dersom man ikke liker et forum/ikke liker FP, så kan man sikkert finne seg et annet forum man liker bedre, og det synes jeg må være greit å si, ja. Litt som å si at dersom man ikke liker jåleunderforumet, så kan man la være å lese og poste der.

Jeg synes dessuten det er forskjell på å si til noen "hvis du ikke liker A, så kan du jo la være å gjøre A" og å si "jeg liker ikke at du gjør A, så derfor synes jeg du skal slutte med det".

Gammel 15-04-08, 23:48   #258
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Jeg skjønner jo at det føltes ikke helt greit at Lisa sa det til deg. Men det kan jo godt være at andre følte akurrat på samme måte da du lurte.
Jeg for min del synes ikke at Lisa sa så mye galt jeg da. Hun bare lurte.

*Nå går jeg og legger meg før jeg blir forvirret selv av alle som lurer ikveld*

Gammel 15-04-08, 23:48   #259
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Sier jeg at de alltid gjør det?? Tror ikke det, les innlegget igjen. Hvis du går inn på ac sin "les alle innlegg" så er det LANGT mellom hvert "innlegg", det er stort sett fjas. Slitsomt. Men jeg er ikke av "bermen" på FP, er her ikke så ofte lenger heller for det er blitt litt kjedelig og forutsigbart og jeg tror ikke noen savner meg heller for å si det slik he he
Ac er jo en stor del av FP så selvfølgelig blir folk som deg provoserte hvis noen våger å kritisere

Åh. Sutring.

:kaller en spade for en spade:

Gammel 15-04-08, 23:50   #260
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Folk som meg? "Våger" å kritisere? Jammen bra du hadde en smiley etterpå, ellers kunne jeg fort tolket deg til å være både aggressiv og spydig.

Svar

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.