|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#122 |
Pauset
|
![]() Sv: Takhøyde i forum
Hvordan kan du da si at de som påstår dette har feil i sin oppfatning og du har rett? Den andres opplevelse av å bli misforstått kan jo være reell. Man bør møte hverandre med respekt, og det innbefatter at man respekterer den andres oppfatning av diskusjonen. Du kan godt være uenig, men det er den andres opplevelse av det.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Absolut ateist
|
Nå syns jeg du er litt vel dømmende i tonen, altså.
![]() |
#124 |
flisespikker
|
Men det går begge veier, Jessica. Å rasende beskylde motparten for å "plukke fra hverandre innlegg" (som jeg, av en eller annen grunn, har fått høre opptil flere ganger
![]() |
#126 |
Ringskrømt
|
Kjære, søte, lille du, hvor er disse hersketeknikkene du snakker om?
![]() |
#127 |
Pauset
|
Selvfølgelig går det begge veier. Dersom man har fått høre det flere ganger så kanskje man skal tenke over hvorfor, og det kan være lurt å endre litt på spikkeriet sitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men hva som er lov er ikke det samme som takhøyde i mitt hode. Takhøyde handler mer om hva og hvem som blir tolerert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Passiv
|
![]() Sv: Takhøyde i forum24 stykker inne i tråden nå. Takhøyde eller ikke, det er i alle fall god plass her. |
![]() |
![]() |
#130 |
|
Er det noen som er diplomatisk og saklig er det jo Skilpadda, og hvis man tar av seg de forurettede brillene kan det jo hende at man faktisk oppdager det og lærer noe også. Det er ikke spikking å argumentere saklig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Borte
|
Likefullt kan jeg irritere meg over det og tenke at det er sutring? Jeg opplever det jo som sutring og som at motparten ikke har flere gode argumenter? Hva jeg tenker og irriterer meg over skjer jo i mitt hode. Jeg hadde ingen bestemt tråd eller bruker eller diskusjon i tankene da jeg skrev det - det var bare et tankespring. Det har skjedd at jeg har følt meg urettferdig behandlet ved å bli beskyldt for å misforstå med vilje - det er da ikke å la respekten gå begge veier det heller?
![]() |
#132 |
<*(((<
|
![]() Sv: Takhøyde i forumSom flere andre har sagt, så er det selvsagt slik at en del meninger er veldig PK her på FP, mens andre meninger vil oppnå massiv motbør. Det er nok vanskelig å unngå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Takhøyde i forum
![]() |
#135 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Takhøyde i forumJeg tror det kan være lurt å lese litt på et nytt forum (for å bli litt kjent med "tonen") før man kaster seg ut på. Er man for skjør og sart til å tåle forumtonen enkelte bruker, bør en kanskje revurdere om en ønsker å ble forummedlem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Borte
|
Da kan jeg umulig være mo-horsom.
![]() |
#138 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Takhøyde i forumAltså, man kan jo f.eks. påstå at Brann ikke er det beste laget. Et kjapt blikk på den siste ferdigspilte sesongen vil selvsagt avsløre at man tar feil, og slikt må påpekes. Da kan man enten
![]() |
#139 |
Administrator
|
For meg er det ganske stor forskjell på toleranse og aksept. Det at vi ikke sletter, eller utestenger, og at du (så lenge du holder deg innenfor loven og forumreglene) kan poste det du vil tyder på toleranse, det at du møter motbør på det du skriver tyder på at du ikke får aksept for det du poster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men no skjønar eg plutseleg kvifor: Det er av di eg ikkje har noko å samanlikne med! Eg er ikkje på andre fora, eg. Men korleis får de tid til å vere andre stader i tillegg til her?? Eg får berre jobba eit par timar kvar dag, eg, av di eg må inn hit og sjå kva som skjer heile tida. Finst det andre interessante stader òg??
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|