Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er din mest harry egenskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 21:22   #181
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Nerdete er en personlighetstype synes jeg... det er utrolig vanskelig å sette ord på det... men man kjenner dem igjen... og en av de tingene jeg forbinder med nerder er at de gjerne stadig putter inn engelske ord når de snakker.

Det er ikke et karaktertrekk jeg forbinder med nerder - jeg bruker nerd om en type folk som har veldig omfattende og detaljerte kunnskaper om et (gjerne veldig begrenset og/eller obskurt) emne, og som er opptatt av detaljer i dette som "vanlige" folk ikke tenker på eller synes er nyttig eller interessant - og som kanskje på den annen side er lite opptatt av mye som "vanlige" folk er opptatt av. (Jeg er nok litt nerdete, men ikke så mye som mange andre jeg kjenner. Jeg har derimot veldig sansen for nerder.) Den typen spesialkunnskap/-interesse kan kanskje gjøre at man har et spesialisert vokabular og ofte bruker fagord, som da gjerne kan være engelske - men å slenge inn alminnelige engelske fraser i dagligtalen synes jeg ikke har noe med om man er nerd eller ikke å gjøre.

Gammel 22-11-07, 21:23   #182
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er ikke et karaktertrekk jeg forbinder med nerder - jeg bruker nerd om en type folk som har veldig omfattende og detaljerte kunnskaper om et (gjerne veldig begrenset og/eller obskurt) emne, og som er opptatt av detaljer i dette som "vanlige" folk ikke tenker på eller synes er nyttig eller interessant - og som kanskje på den annen side er lite opptatt av mye som "vanlige" folk er opptatt av. (Jeg er nok litt nerdete, men ikke så mye som mange andre jeg kjenner. Jeg har derimot veldig sansen for nerder.) Den typen spesialkunnskap/-interesse kan kanskje gjøre at man har et spesialisert vokabular og ofte bruker fagord, som da gjerne kan være engelske - men å slenge inn alminnelige engelske fraser i dagligtalen synes jeg ikke har noe med om man er nerd eller ikke å gjøre.

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:32   #183
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker boyband og annen svulstig pop.

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:53   #184
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har, flere ganger, innbilt meg at jeg er dødsgod i engelsk. Og at jeg har mye bedre faktakunnskaper innen fotball enn det jeg faktisk har. Ikke bra å kombinere med 2 i promille, på husmortur på Lanzarote og i møte med to flotte karer fra Liverpool. Som både kunne engelsk og fotball.

Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 21:56   #185
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Altså, Metallica og KISS er ikke harry. Men å like Whitesnake, Poison, tidlig Bon Jovi, Warrant og andre hårglamband fra åttitallet, det er ganske harry. I tillegg til å gaule til "Summer of '69" når jeg er alene, så drar jeg gjerne på shopping over grensa, jeg har kosebukser og jeg liker sjokoladelikør.

Er pudel-rock harry?

Jeg liker til og med Def Leppard jeg!

Gammel 22-11-07, 21:58   #186
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Er det mindre harry dersom adventsstaken er dyr?

Nei,dessverre Slike staker av tre med plastikk lysmansjetter er og blir harry. Uansett pris.

Gammel 22-11-07, 22:02   #187
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

En av de mest Harry egenskaper er vel at jeg om helgene kan finne på å gå rundt i en fæl stillongs, tykke sokker og en god og varm genser. Selvfølgelig er fargene helt fæle sammen også (se ovenfor). MEN ringer det på døren skal jeg love at jeg er lynkjapp å skifte. Kan jo ikke for alt i verden vise meg sånn

Nesten litt sånn :

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:08   #188
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg synes for øvrig alle som liker Sing Star o.l. bør melde seg i denne tråden. Jeg kan umulig tenke meg noe mer harry enn mennesker med karaoketilbøyeligheter.

Kaller du meg Harry? :karaoketilbøyeligheteribøtterogspann:

Jeg vil vel påstå at det mest harry ved meg er min tilbøyelighet til å begynne å sippe når jeg hører DDE synge "E6" - og, ja, jeg kan teksten og jeg synger med.

Vulgærfylla var jeg god på som student, men det er lenge siden sist.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:10   #189
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er pudel-rock harry?

Åh, jeg elsker Def Leppard!

"Love bites, love bleeds
It's bringin' me to my knees
Love lives, love dies
It's no surprise
Love begs, love pleads
It's what I need " :gauler:

Men Def Leppard er nesten på den kredible siden altså. Hvertfall opp til og med "Hysteria". Det er ikke Poison og Warrant.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:10   #190
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er pudel-rock harry?

Det er nok harry ja.

Men er uenig med Perper, jeg synes ikke det er harry å gå deilig komfortabelt kledd hjemme eller på hyttetur uansett hva bekledningen er. Poenget er jo bare at man ikke går ut i vanlige ærend med det. Da blir man harry.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:10   #191
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg vil vel påstå at det mest harry ved meg er min tilbøyelighet til å begynne å sippe når jeg hører DDE synge "E6" - og, ja, jeg kan teksten og jeg synger med.

Første gang jeg hørte den sangen trodde jeg helt ærlig det var en parodi.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:11   #192
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom på en skikkelig Harry greie. Jeg fant ut etter å ha sjekket en adventskasse at jeg har kjøpt en slik nissekjole i gyselig fløyelslignende stoff til Mazungen.

Grøss og gru. Hun blir nok fornøyd.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:13   #193
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Første gang jeg hørte den sangen trodde jeg helt ærlig det var en parodi.

Og det kan det da godt hende den er. Jeg sipper også til Leif Justers "Julekveld i stua" selv om jeg er veldig klar over at den er en parodi. Men parodiradaren min fungerer altså ikke når det kommer til musikk...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:17   #194
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Singstar (og vinner over mannen ) og liker å dra til Mallorca og lignendne steder! Dersom jeg drikker er det Vodka og appelsinjuice.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:34   #195
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den beskrivelsen du har på nerder stemmer for meg, men den er bare en liten del av det. De har ofte en spesiell måte å oppføre seg på (snakke, bevege seg, te seg osv). Noen ser man an som nerd ved første øyekast... andre må du snakke litt med for å registrere det.

Jeg var for en tid tilbake i en sammenheng hvor jeg ikke akkurat hadde forventet å møte på nerder (ikke det at jeg hadde tenkt over det på forhånd men), så var det to søte jenter der som tilsynelatende var to hvilke-som-helst-ikke-nerdete jenter, morsomme, søte, kreative... helt til de begge på to forskjellige tidspunkt begynte å røpe seg selv som nerder. Det var noe med humoren, kroppspråk, måten de snakket på. Det er vel ikke akkurat overraskende når jeg bl.a røper at de jobber i databransjen og driver med rollespill .

Sist redigert av Nooria : 22-11-07 kl 22:48.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 22:35   #196
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar meg i å være ei skikkelig bygdekjerring av og til.
Sitter med kikkerten i vinduet og ser hva naboene gjør. Jeg var ikke sånn før, men når en bor slik i utkantstrøk lenge nok, så blir en sikkert formet etter omgivelsene. Ellers så hender det seg at jeg går i joggedress på butikken (kun her i bygda).

Gammel 22-11-07, 22:55   #197
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det er nok harry ja.

Men er uenig med Perper, jeg synes ikke det er harry å gå deilig komfortabelt kledd hjemme eller på hyttetur uansett hva bekledningen er. Poenget er jo bare at man ikke går ut i vanlige ærend med det. Da blir man harry.

Nå ble jeg lettet. Jeg føler meg nemlig ultra Harry når jeg går sånn kledd

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:02   #198
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg tar meg i å være ei skikkelig bygdekjerring av og til.
Sitter med kikkerten i vinduet og ser hva naboene gjør.

Bare ikke la det gå så langt at du begynner å skumme telefonkatalogen for å finne ut hvem som har dødd det siste året. Innen den tid er det på høy tid å finne seg en nyttigere hobby

(Her er to forslag: eller )

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:24   #199
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det er nok harry ja.

Men er det ingen her som innrømmer at de bruker badesko i butikken? Det har jeg sett mange som gjør. Jeg gjør det selvsagt ikke.

Gammel 22-11-07, 23:28   #200
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men er det ingen her som innrømmer at de bruker badesko i butikken? Det har jeg sett mange som gjør. Jeg gjør det selvsagt ikke.

Aldri!

Men jeg innrømmer at jeg liker Poison og Warrant og andre slike puddelband ( Glitter ) .
Jeg skal ha en Europetattis på armen...

(ja, definitivt blodharry. )

Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.