Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 19:24   #941
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #7

Nei det er nok meg. Den ble stående i bakgrunnen fordi jeg rett slett ikke klarte å følge med uten å kjede meg. Første del av første episode prøvde jeg hardt fire ganger, men ikke serien for meg. Bra vi har forskjellig smak.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 01:09   #942
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Legenden, dansk krim på Netflix. 3 episoder på en kveld, hvor jeg sov i bare 1 minutt. I motsetning til Loven i en Lincoln hvor jeg satte på episode 1, og det neste som skjedde var at jeg våknet midt i episode 3.

Gammel I dag, 11:18   #943
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er også hekta på Heated Rivalry. "I'm coming to the cottage!"

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvordan synes du russisken til Connor Storrie er?

Jeg ble også nysgjerrig på det og googla. Mye på Insta med russere som kommenterer at han er veldig troverdig. Imponert. (Lurte på om det var samme som når folk snakker "norsk" i amerikanske filmer og sikkert høres veldig troverdige ut for amerikanere som ikke kan norsk men helt fullstendig feil ut for oss - men det er det tydeligvis ikke.)

Ei bivirkning av å ha sett på greier om HR på Insta er at nå får jeg opp enormt mye ishockey der - inkludert en del veldig morsomme greier.

Gammel I dag, 12:13   #944
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man hører veldig godt at han ikke er russisk, men han har imponerende god uttale og intonasjon til å ha lært alt for anledningen. Veldig overbevisende banning.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 12:14   #945
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og god russisk dialog generelt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 12:50   #946
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stompa: Pga Instagram har jeg sett alt det viktigste fra den siste episoden også, den som ikke er sluppet i Norge enda . Det som skjer In the cottage.

Jeg har også fått tips om å lese fra Ilyas perspektiv fra bokforfatterens blog om scenen fra Vegas. Lenke: https://www.rachelreidwrites.com/news/2024/3/24
Man bør ha sett episode 1 (tror jeg det er) før man leser Las Vegas Remix.
Bøkene er visst skrevet fra Shanes perspektiv. Mye "internal dialog."

Toffskij: Jeg har lest at Connor kun snakket med aksent på settet, så mange av de som jobbet der hadde aldri hørt hans egentlige stemme.
He is believable russian, yes?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.