|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#881 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNåh!
|
|
#883 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TEr det ikke lov med synonymer nå heller i wf? TJUETI er da for svarte det samme som tretti!! |
|
|
|
|
#884 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDet finnes lite som er så annoying som folk (les:mannen) som KRANGLER med Google home ass. Det er en MASKIN. Den BRYR SEG IKKE. |
|
|
|
|
#885 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TAlså når jeg hadde kjøpt en ordentlig vaskebøtte som kun skulle brukes til gulvvask - IKKE VASK AV SYKKELKJEDE, VERKTØY OG LIKNENDE, og ga streng beskjed om dette, så tar mannen og fyller den med ASKE fra vedovnen!!! AAArgh! |
|
|
|
|
#886 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THey, man oppfører seg pent mot Google-tingen. Vi sier TAKK til den på samme måte som til de andre. Så det.
|
|
#887 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T//avsporing//
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#888 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TOk, må bare spørre. Hva er Google Home? Jeg har en sånn Sonos. Bruker Google(?) på den. (Snakker iallfall til Google.) |
|
|
|
|
#889 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TGoogle Home er en smarthjemdings, man kan ha en høyttaler, flere høyttalere, en hub med skjerm og ymse greier, som du kan snakke til og så legger den inn kalenderoppføringer, kan styre sonos-produkter, styre smart-lys, styre TV-en (med en del begrensninger I might add), den gir deg tidspunkt og teller ned dager og forteller vitser og spiller podkast og sier fra når du må gå for å rekke bussen og sånt. |
|
|
|
|
#890 |
|
Kontrollfrik
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TMen det er en fysisk dings som heter det? En høyttaler? |
|
|
|
|
#891 |
|
Kontrollfrik
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJa, kanskje ikke kaffe og lys. |
|
|
|
|
#892 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Du har flere typer dingser.
|
|
|
#893 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg har en høyttaler jeg kan snakke til, og har overhodet ikke utnyttet potensialet i den.
|
|
#894 |
|
Kontrollfrik
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg er veldig glad i den lille Sonosen min. Fikk den til jul. |
|
|
|
|
#895 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THaha, nå hører jeg podkast. Og bikkja står foran den som et tent lys og stirrer på den. (Sikkert fordi jeg fikk den til å bjeffe i stad.)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#896 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg synes det er skikkelig sjarmerende.
|
|
#897 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Nå fikk jeg nesten en ide til 16-årsgave til eldste!
|
|
#898 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TNå ler jeg meg ihjel av vovven til Pøblis, som prøver å snakke til Google Home!
|
|
#899 |
|
Har diplom
Min Google home er en Sonos. |
|
|
|
|
#900 |
|
Har diplom
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TPøblis: |
|
|
![]() |
|
|