|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#721 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017
Den er jo nydelig fin da
|
|
|
#722 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017Det begynner å ordne seg! Har bestillt catering, laget Kahoot, skrevet en tale, bestilt kaker, bestilt leie av bord og stoler, og handlet ekstradyner til alle overnattingsgjester. Konfirmanten selv har sett på Teenage Boss, og informert meg om at IKEA-servietter IKKE er innafor ( |
|
|
|
|
#723 |
|
Textrovert
|
Sv: Konfirmant 2017Hjelp, Neket! Nå fikk jeg helt prestasjonsangst.
|
|
#724 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Konfirmant 2017En måned - da har du jo masse tid, Divine! Vår er 7 mai. Kan legge til at mesteparten av det jeg listet opp over ble gjort i går. :skippertak: |
|
|
|
|
#726 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Konfirmant 20177.mai her også, har ikke ofret borddekking en tanke enda.. det ordner seg! Men jeg er som deg, Divine, føler det henger over meg hele tiden, og gleder meg egentlig mest til det er over. Men det blir nok en fin dag uansett! |
|
|
|
|
#727 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Konfirmant 2017Vi har 28.5, og jeg er veldig avslappet. Vi har ikke plass til å ha det hjemme, så det er ikke noe å tenke på der det skal være. Bordplasseringen tar vi dagen før eller noe sånt. Jeg bestemte meg tidlig for at dette skulle ikke bli et stressmoment, og enn så lenge har jeg klart det. Men det er jo klart at det blir helt greit å bli ferdig. Da kan jeg starte å rette mattetentamen. |
|
|
|
|
#729 |
|
Sv: Konfirmant 2017Vi tar det som stedet har av servietter og lys og sånt. Så da slapp vi å tenke på det. Bordkort, blomster (som bare blir eføyranker) og bilder på bord er det som gir farger. (Grønnfarger) |
|
|
|
|
#730 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Konfirmant 2017Vi har 7. mai og kjenner jeg begynner å bli litt stressa, men mannen har ansvaret for talen og litt video/bilder på lerret. Så får satse på at han klarer det uten at det er i siste liten. Jeg fikser alt annet. |
|
|
|
|
#731 |
|
♡
|
Sv: Konfirmant 2017Vi har 6. mai og jeg har ikke gjort annet enn å tenke ut hva vi kan ha på koldtbordet. Neste helg er jeg i Berlin. Og jeg er ikke stresset. (mulig naiv)
|
|
#733 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmant 2017Hva gjør man med de som ikke har svart? Purrer?
|
|
|
#735 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Konfirmant 2017Vi har fått svar fra alle og jeg fikk i går avtalt møte med restauranten. Jeg har kjøpt greier til å ha blomster i. I morgen skal jeg kjøpe sølvtusj til bordkortene. Mangler lys. Men jeg må prøvedekke hjemme først før jeg vet hvilke lysestaker jeg skal bruke. Jeg håper egentlig at jeg slipper å pynte restauranten. Har nok med at vi skal ha kaffen hjemme.
|
|
#736 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Konfirmant 2017I dag var jeg på kjedelig kursdag hele dagen, og plutselig var jeg blitt ferdig med en lang konfirmasjonssang til poden. Lett haltende, og nødrim her og der, men jeg har sett verre, så dette får duge. Nå er jeg SÅ lettet over å ha fått den skrivingen unna. |
|
|
|
|
#737 |
|
Sv: Konfirmant 2017Det blir ingen sanger som jeg vet om. Men det er 3-4 som har tenkt å si noe. Inkludert lillebroren til konfirmanten |
|
|
|
|
#739 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Konfirmant 2017Me landa på å kjøpe ein ladning med halvlitersflasker og sette dei ut på borda. Det er langt dyrare enn å kjøpe halvannalitersflasker. Eit anna alternativ er å lage eit bord ved koldtbordet der ein har diverse brus og anna drikke.
|
|
#740 |
|
By the Sea
|
Sv: Konfirmant 2017Vi skal ha runde bord, og jeg har lyst til å ha vaser med blomster på midten av bordene, så jeg tror vi lander på et eget bord med drikke. Og da tenker jeg vi like gjerne kan kjøpe halvannen-liters flasker.
![]() |
|
|