Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du noe er flaut å kjøpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-07, 22:06   #101
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?

Jeg har kjøpt Se og hør, to Cola, lakrisbåter og fruktnøtt til noen som ligger på sykehus idag. Det syns jeg var litt flaut. Jeg er ikke sikker på om det var enda flauere eller til min fordel at jeg hadde forvekslet Se og hør med Her og nå.

Nåja, damen med den brukne ankelen ble fornøyd. Det er da noe.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 22:44   #102
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og er man en god gjenbruker, så spiser man loffen etterpå.

Miljøvennlig - til det siste.

Gammel 29-06-07, 23:56   #103
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Var så "heldig" å få i overkant god service da jeg trengte canesten her for noen uker siden...

Det er oin mulig ENDA flauere å få så høylydt service når man skal handle Scheriproct stikkpiller og analsalve.

Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 00:34   #104
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var ung og ufordervet student (yeah, right!) , syntes jeg det var uutholdelig flaut å kjøpe graviditetstester. Litt sånn: Nå ser alle på meg og tenker at "de har slurvet med prevensjonen". I en alder av 25 år ++ tror jeg ikke en eneste gang det falt meg inn at noen kunne finne på å kjøpe gravidittstester for å få bekreftet en graviditet. Her var det kun avkrefting som gjalt.

Så jeg sendte alltid Teomannen ut på slike oppdrag. (Ikke at jeg trengte det så ofte da. Vi slurvet jo nettop ikke med prevensjon, men et par–tre ganger var det vel gjennom årene likevel.)

Ikke for det: jeg syntes fortsatt det var flaut å kjøpe graviditetstester da jeg var 31 og hadde sluttet med p-piller …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 00:39   #105
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er flaut å kjøpe se og hør. Det tror jeg aldri at jeg har kjøpt. Jeg har kjøpt hemoridesalve (ikke til meg selv en gang) - Da måtte jeg psyke meg opp skikkelig. Ellers ser jeg for meg at Tena vil være litt ubehagelig å måtte kjøpe.

Når jeg tenker meg om er jeg ganske avslappet i forhold til det meste.

Gammel 30-06-07, 00:40   #106
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er flaut å kjøpe se og hør. .

Gammel 30-06-07, 00:56   #107
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så tøff at jeg kjøper hva som helst uten å blunke.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 09:34   #108
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Kondomer; kan ikke noe for det men jeg blir usannsynlig flau de gangene jeg har kjøpt det. Og på Coopen her kan man bare ikke kjøpe det, da risikerer man at hele bygda vet det i løpet av en dag. La oss bare si at ekspeditrisene ikke er helt inne på taushetsplikten.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 10:31   #109
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg måtte lese en gang til, for jeg trodde faktisk hun skrev om menn som skulle handle undertøy til damer over 40. Nå blir selvsagt saken en helt annen.

Nei, da må de over på tyngre stoffer enn sprit. Eller, det er vel egentlig ingen vits i i det hele tatt å handle sexy undertøy til oss over 40.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 11:53   #110
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, da må de over på tyngre stoffer enn sprit. Eller, det er vel egentlig ingen vits i i det hele tatt å handle sexy undertøy til oss over 40.

Jeg klamrer meg til de få årene som er igjen.

Gammel 30-06-07, 12:27   #111
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Jeg synes mye kan være pinlig å handle. Men TOPPEN av kaken var da min søster spurte om jeg kunne kjøpe angrepille for henne, og jeg selv var høygravid

Ja, hvor teit er du liksom. Hadde du virkelig gjort det ville apotekpersonalet sikkert hatt en god historie å fortelle etter endt arbeidstid.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

En gang vi skulle ha venner over på fondue, oppdaget vi i siste liten at det var tomt for brensel, så Benmurphy stakk på bensinstasjonen over gaten for å kjøpe. Idet han gikk, ba jeg ham plukke med seg en ekstra loff også, da jeg tenkte vi egentlig hadde litt lite. Jeg tviler i grunnen veldig på at han syntes dette var flaut å kjøpe, men jeg lo i hvert fall veldig høyt etterpå (og fniser fremdeles når jeg kommer på det), da det gikk opp for meg hvordan det måtte se ut når han kom i full fart inn der og kjøpte rødsprit og loff med en litt heseblesende forklaring om at "jo, vi skal ha fest, skjønner du".

Kostelig! Glitrende.

Det eneste jeg ville vært flau over å kjøpe er Se & Hør eller Her & Nå tror jeg. Ellers tør jeg hva som helst!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 13:50   #112
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jo, glemte sigaretter. Det synes jeg er bittelittegranne ekkelt...

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 18:23   #113
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det eneste jeg ville vært flau over å kjøpe er Se & Hør eller Her & Nå tror jeg.

Men det løser seg jo lett - det er jo bare å la være.

Gammel 30-06-07, 19:30   #114
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men det løser seg jo lett - det er jo bare å la være.

Jeg har kjøpt Se & Hør noen ganger, til min nå avdøde grandtante. Selvsagt nektet jeg ikke å kjøpe bladet til henne når jeg likevel handlet for henne, men jeg syns det var flaut, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 19:42   #115
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I vår mest aktive prøverperiode svidde jeg av mange graviditetstester pr. syklus og da synes jeg det var pinlig å gå innom samme apotek mer enn 2 ganger pr. syklus.

Ellers er det litt flaut å kjøpe graviditetstester med en baby i dypvogn.

Gammel 30-06-07, 20:36   #116
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det var flaut å kjøpe "string" bind da jeg var høygravid, og gutten i kassen var knappe 18 år. Jeg syns han himlet med øynene og tenkte nok sitt.
Jeg fikk liksom ikke til å fortelle at det var til min 17 år gamle datter heller....

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 30-06-07 kl 20:42.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 20:37   #117
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg fikk liksom ikke til å fortelle at det var til min 17 år gamle datter heller....

Lurt! Da hadde han sikkert bare kommet etter deg for å møte henne.

Gammel 30-06-07, 21:18   #118
Tartex
Fortsatt i ammetåke

Tartex sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tartex er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Ellers ble jeg litt pinlig berørt i går, da jeg kjøpte to produkter mot soppinfeksjon, og apotekdamen slang på en gratisprøve av en ny type lactacyd for underlivet.

Å herregud, det minner meg om lillesøsteren min sin tur til apoteket. Hun er en sånn snill og god person som stiller masse opp for gamle mormor. Mormor er 90 år og har selvsagt alt fra hemorrider og åreknuter til inkontinens og underlivssopp. Søsteren min skulle også hente en resept som moren vår hadde levert inn dagen før.

Så står hun der ved skranken. Hun er allerede litt rød i toppen fordi det stod en guttegjeng rett bak henne og hun måtte sette på disken en stor tube Alcos-anal og en sånn økonomipakke med Tena Bed tisseunderlag. Og på mammas resept er det søren meg både tabletter og vagitorier mot underlivssopp. Apotekteknikeren legger ut med myndig stemme om hvor dypt de skal deponeres i skjeden og om hvor viktig det er å fullføre kuren med salve i tillegg. Så topper hun det med å by henne en prøvepakning med nye inkontinensbind fra Tena. Søsteren min holdt på å dø på seg og har i ettertid sagt at det var en helt håpløs situasjon, for hvis hun prøvde seg på "Ehhh... det er ikke til meg altså" ville garantert ingen i køen bak henne tro det.

Tartex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 21:26   #119
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ler masse av lillesøsterne til Tartex.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 21:39   #120
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er flaut å kjøpe bher, for jeg finner aldri min str i de forskjellige butikker og liker ikke å flashe meg til de ansatte.. så jeg blir rett og slett flau når jeg må flashe meg for å ta mål og slikt..

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.