|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg har kjøpt Se og hør, to Cola, lakrisbåter og fruktnøtt til noen som ligger på sykehus idag. Det syns jeg var litt flaut. Jeg er ikke sikker på om det var enda flauere eller til min fordel at jeg hadde forvekslet Se og hør med Her og nå.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Leser
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?
Miljøvennlig - til det siste.
|
|
|
#103 |
|
Passiv
|
Det er oin mulig ENDA flauere å få så høylydt service når man skal handle Scheriproct stikkpiller og analsalve. |
|
|
|
#104 |
|
Bedreviter
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Da jeg var ung og ufordervet student (yeah, right!) , syntes jeg det var uutholdelig flaut å kjøpe graviditetstester. Litt sånn: Nå ser alle på meg og tenker at "de har slurvet med prevensjonen". I en alder av 25 år ++ tror jeg ikke en eneste gang det falt meg inn at noen kunne finne på å kjøpe gravidittstester for å få bekreftet en graviditet. Her var det kun avkrefting som gjalt. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Det er flaut å kjøpe se og hør. Det tror jeg aldri at jeg har kjøpt. Jeg har kjøpt hemoridesalve (ikke til meg selv en gang) - Da måtte jeg psyke meg opp skikkelig. Ellers ser jeg for meg at Tena vil være litt ubehagelig å måtte kjøpe.
|
|
|
#106 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#108 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Kondomer; kan ikke noe for det men jeg blir usannsynlig flau de gangene jeg har kjøpt det. Og på Coopen her kan man bare ikke kjøpe det, da risikerer man at hele bygda vet det i løpet av en dag. La oss bare si at ekspeditrisene ikke er helt inne på taushetsplikten. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Fortynnet
|
Nei, da må de over på tyngre stoffer enn sprit. Eller, det er vel egentlig ingen vits i i det hele tatt å handle sexy undertøy til oss over 40. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
saftig
|
|
|
|
#111 |
|
Introvert optimist
|
Ja, hvor teit er du liksom.
Kostelig! Glitrende.
|
|
|
#112 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jo, glemte sigaretter. Det synes jeg er bittelittegranne ekkelt... |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Bedreviter
|
Jeg har kjøpt Se & Hør noen ganger, til min nå avdøde grandtante. Selvsagt nektet jeg ikke å kjøpe bladet til henne når jeg likevel handlet for henne, men jeg syns det var flaut, ja. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?I vår mest aktive prøverperiode svidde jeg av mange graviditetstester pr. syklus og da synes jeg det var pinlig å gå innom samme apotek mer enn 2 ganger pr. syklus.
|
|
|
#116 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg synes det var flaut å kjøpe "string" bind da jeg var høygravid, og gutten i kassen var knappe 18 år.
Sist redigert av amo : 30-06-07 kl 20:42. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
ctrl+z
|
Lurt! Da hadde han sikkert bare kommet etter deg for å møte henne.
|
|
|
#118 |
|
Fortsatt i ammetåke
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Come what may...
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg synes det er flaut å kjøpe bher, for jeg finner aldri min str i de forskjellige butikker og liker ikke å flashe meg til de ansatte.. så jeg blir rett og slett flau når jeg må flashe meg for å ta mål og slikt.. |
|
|
|
![]() |
|
|