|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matvarebutikker på nett
Og da tenkte jeg at her kommer jeg til å gå fem på og handle litt ekstra, kanskje mer enn jeg trenger, kanskje dyrere varer enn jeg ellers ville valgt. Godt Brød til 69,- og Dulcita tomater til 180,- pr kg, det frister. Det samme hadde nye økologiske matvarer gjort. Men nei, det er ikke usunt, bare dyrt.
|
|
|
|
#62 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matvarebutikker på nettOI! Her hadde det kommet en del kommentarer siden sist jeg var inne i tråden.
|
|
|
#63 |
|
Librocubicularist
|
|
|
|
|
#64 |
|
Endelig mamma
Oh! Fikk det til nå. Når jeg klikket på varenavnet kom det bare opp en nærmere beskrivelse av varen og mulighet til å bestille bare den varen, men når jeg klikket på prisen kunne jeg fjerne varer. Genialt!
|
|
|
#66 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Matvarebutikker på nettMitt alternativ til kolonial.no er å stikke innom Joker 3-4 ganger i uken. Det er ikke kostnadsbesparende.
|
|
|
#67 |
|
I mål
|
De kan da ha mye å hente på tid likevel? Det er i stor grad meg du beskriver her, jeg er keen på å slippe den kvelden i uka når begge jobber igjen jeg altså. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Matvarebutikker på nettBruker kolonial og er strålende fornøyd. Både med utvalg av varer, pris, oppskrifter og servicen. Vi får varene levert hjem. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#70 |
|
Endelig mamma
Sv: Matvarebutikker på nettJa, nå har vi lagt inn vår første bestilling på kolonial.no.
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Matvarebutikker på nettI går fikk jeg levering fra kolonial.no 45 minutter før avtalt tid. Flaks at jeg var hjemme egentlig.
|
|
|
|
#72 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Matvarebutikker på nettJeg er skikkelig imponert over det du skrev tidligere i tråden her, at du ikke synes at JAcobs var noe spesielt dyr. Jeg trodde de lå over på det meste av varene men jeg har ikke vært der på årevis.
|
|
|
|
#73 |
|
Endelig mamma
Sv: Matvarebutikker på nettDe kom 20.10 i går. Gutten som kom var skikkelig hyggelig og tok med seg panten vår i retur. Vi hadde bestilt fersk aromasopp, den var slimete og luktet vondt, og fiskepudding var plutselig blitt til fiskekaker. Ellers var vi fornøyde med alt vi fikk. Sendte en mail ang soppen og fiskekakene, og etter 20 minutter fikk jeg svar fra dem om at "huff, dette var ikke bra" og at pengene for begge deler blir refundert. Slett ikke verst må jeg si.
|
|
|
#74 |
|
Endelig mamma
|
|
|
#75 |
|
Endelig mamma
Sv: Matvarebutikker på nettI går gjorde vi vår første bestilling på Meny sin nye nettbutikk. Den er ikke offisielt åpen, men 5000 trumf-medlemmer får teste den ut nå.
|
|
|
#76 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Matvarebutikker på nettFikk første levering på døra fra Kolonial i dag, superfornøyd! Frukt og grønt var prima. At de sendte med en Smil sjokolade gjorde heller ikke noe. :lett å glede: |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Endelig mamma
Sv: Matvarebutikker på nett"Nettopp" fått levering fra Meny på Bryn, og sjåføren var her 2 minutter over 20 (vi hadde levering mellom 20 og 22. Hyggelig var han også. Vi fikk alle varene vi hadde bestilt. God holdbarhet på varene, fine grønnsaker.
|
|
|
#78 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Matvarebutikker på nettVi har fått selvbetjent hentepunkt her, usikker på om det er så mye enklere. Og hvordan i all verden kan de sikre at jeg ikke tar med meg andres varer også?
|
|
|
#79 |
|
|
Tror de stoler på vår iboende godhet, Candy. Jeg har i hvertfall aldri opplevd at noe har vært borte fra posene ved vårt hentepunkt på Abildsø. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Matvarebutikker på nettDa jeg hentet, sto mine selvsagt innerst i hjørnet og den eneste andre der hadde selvsagt den andre i samme hjørnet. Ikke hadde jeg tid til å vente, heller, jeg fikk gjester om 10 min.
|
![]() |
|
|