Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Heve et kjøp? (solgt via Finn)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-12, 22:29   #61
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Heve et kjøp? (solgt via Finn)

Vi kjøpte vår Titanium Breeze i 2008, da fulgte det ikke med bumperbar. Vi spurte om dette kunne kjøpes som ekstra utstyr, men akkurat da fantes ikke dette til disse vognene. Ikke lenge etter kom det en ny versjon der man kunne få kjøpt vognen med bumperbar.

Vognene har skiftet navn til Zero2Four Breeze. På Barnas Hus selges disse nå med bumperbar. Så om vognen ikke var avbildet med bumperbar og dere ikke har opplyst dette som ekstra i salgsannonsen synes jeg ikke du er kjip.

Gammel 25-04-12, 22:37   #62
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Takk for info! Jeg ringte Barnas hus her også, der hadde de ikke hørt om vogna, engang...

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 22:44   #63
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den første breeze-modellen var spitting image av Quinny Zapp, og ingen av dem hadde bumperbar.

:x-vognmafia:

Gammel 29-02-16, 15:48   #64
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dobbel.

Gammel 29-02-16, 15:49   #65
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Prøver meg her istedenfor å lage ny tråd

Samboer kjøpte i høst en Kari Traa jakke på Sport1.
Nå, bare 4-5mnder etter startet sømmene gå opp flere plasser.
Leverte jakken inn til Sport1, den ble sendt til produsenten og det ble vurdert som produksjonsfeil.
Skulle fått en ny jakke, men problemet er at den er tatt ut av produksjon, og dem får ikke tak i ny. Dem tilbyr oss da å finne en ny jakke i butikken til samme pris, evt mellomlegg for en dyrere. Meen det er ikke en eneste jakke i butikken hun kunne tenkt seg.
Kan vi kreve pengene tilbake?

Gammel 29-02-16, 15:55   #66
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men samme problem, har også levert inn min Kari Traa jakke (Haugo Parka - kanskje den samme?) som jeg kjøpt før jul, fordi to sømmer var raknet.
Dette var G-sport da, jeg fikk først tilbud om å finne noe nytt i butikken, men det ville jeg ikke da utvalget var utplukka og jeg egentlig var veldig fornøyd med jakka. Så da kontakta de Kari Traa og så ble konklusjonen etter hvert (måtte ta noen telefoner ja) at de kunne skaffe en ny lik jakke. Siden har jeg ikke hørt noe, det har gått et par uker, så godt jeg så denne tråden og ble minnet på det. Vinteren er snart ferdig, men jeg trenger jo jakke, jeg tror jeg vil prøve meg på å få tilbake pengene.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 16:00   #67
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men samme problem, har også levert inn min Kari Traa jakke (Haugo Parka - kanskje den samme?) som jeg kjøpt før jul, fordi to sømmer var raknet.
Dette var G-sport da, jeg fikk først tilbud om å finne noe nytt i butikken, men det ville jeg ikke da utvalget var utplukka og jeg egentlig var veldig fornøyd med jakka. Så da kontakta de Kari Traa og så ble konklusjonen etter hvert (måtte ta noen telefoner ja) at de kunne skaffe en ny lik jakke. Siden har jeg ikke hørt noe, det har gått et par uker, så godt jeg så denne tråden og ble minnet på det. Vinteren er snart ferdig, men jeg trenger jo jakke, jeg tror jeg vil prøve meg på å få tilbake pengene.

Samme jakke
Ifølge Sport1 hadde dem fått inn mange av den typen fra Kari Traa. Startet revne i bunnen av lommene, utvendig.

Gammel 29-02-16, 16:02   #68
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, akkurat samme på min jakke. Da tror jeg jammen jeg skal be om pengene tilbake, det er vel stor sjanse for at det samme vil skje igjen om jeg tar i mot en lik jakke.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 16:42   #69
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

De skal reparere varen, erstatte med ny i samme modell eller størrelse, hvis de to første utgår skal du ha pengene tilbake.

Gammel 29-02-16, 22:14   #70
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Selvsagt kan hun heve kjøpet.

Og jeg er rimelig sikker på at loven står på hennes side og.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-16, 22:15   #71
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Leverte jakken inn til Sport1, den ble sendt til produsenten og det ble vurdert som produksjonsfeil.
Skulle fått en ny jakke, men problemet er at den er tatt ut av produksjon, og dem får ikke tak i ny. Dem tilbyr oss da å finne en ny jakke i butikken til samme pris, evt mellomlegg for en dyrere. Meen det er ikke en eneste jakke i butikken hun kunne tenkt seg.

Nei, det tror jeg ikke. De har rett til å rette opp feilen, evt tilby dere en ny vare som er tilsvarende eller bedre. Strekker de seg lenger er de greie. (Noe jeg mener de burde være).

Gammel 29-02-16, 22:32   #72
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nei, det tror jeg ikke. De har rett til å rette opp feilen, evt tilby dere en ny vare som er tilsvarende eller bedre. Strekker de seg lenger er de greie. (Noe jeg mener de burde være).

En jakke av en annen type, som man ikke liker, er ikke "tilsvarende eller bedre" altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 20:13   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er ikke enig med deg selv i den delen av tråden som er fra 2012, Joika.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 20:24   #74
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 20:54   #75
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

http://www.dinside.no/922069/dine-re...vate-bruktkjop

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-16, 21:00   #76
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bamsemums, her.

Se kapittel 6 her.

Gammel 02-03-16, 00:12   #77
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Du er ikke enig med deg selv i den delen av tråden som er fra 2012, Joika.

Har jeg blitt strengere? :må sjekke:

Gammel 02-03-16, 00:13   #78
Joika
Pauset

Standard

Herlighet så mye meninger jeg hadde da! Tror jeg bare rest my case....

Gammel 02-03-16, 00:46   #79
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Herlighet så mye meninger jeg hadde da! Tror jeg bare rest my case....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.