|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Jeg synes både den mørke og den lyse Dessertsjokoladen har veldig sterk vanlijesmak, sammenlignet med annen sjokolade. Og vanilje liker vi!
|
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Jeg er født og oppvokst i Oslo, har aldri bodd lenger unna Karl Johan enn jeg gjør nå (9km) jeg jobber 2 minutter fra Karl Johan. Og jeg har aldri vært inne i Freia-butikken.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fortynnet
|
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Enda en gamlis som liker den sjokoladen. Og selv om jeg bare spiser det en gang hvert syvende år så må den jo fins. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Det vet jeg faktisk ikke hva er. :må google:
|
|
|
#27 |
|
Peppy!
|
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Åh, dette var mer enn leit. Det er en viktig juletradisjon for meg, jeg får alltid en slik eske av pappa. Det tror jeg har vært fast siden femårsalderen. Kjipt! Kanskje vi må opprette Facebook support group? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!
Samme her, mulig det er årsaken til produksjonsstopp.
|
|
|
#30 |
|
Fortynnet
|
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Du har nok rett, Novla - en gruppe mennesker over 40 (i et knøttlite land) som spiser denne sjokoladen alt fra en gang i året til en gang hvert tiende år er neppe nok til å rettferdiggjøre produksjonen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Jeg er definitivt under 40 altså, vil protestere heftig på å regnes som 40+, jeg er da 36! *sta*
|
|
|
#33 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Åh, synd.
|
|
|
|
#34 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!
|
|
|
#35 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2015
![]() |
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Hei. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Dette er ikkje greitt, sjølv om eg innser at eg også er iden gruppa som omtrent aldri kjøper den, men likevel vil ha den der, sånn i tilfelle. Facebookprotest?
|
|
|
#37 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Freia Dessertsjokolade går ut av produksjon!Jeg måtte google for å finne ut hva dere prata om
|
![]() |
|
|