|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Glamorøs
|
Sv: Om å kle av seg for å få fram et budskapI dag har Dagbladet publisert et innlegg om kampanjen fra en kreftrammet kvinne.
|
|
|
#62 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å kle av seg for å få fram et budskap
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Glamorøs
|
Jeg er uenig med deg i at markedsførere kun skal se på effekt. Jeg er markedsfører selv, og BI i Oslo underviser heldigvis bredere i markedsføring enn dette. Det var mangelen på nyanser i innlegget fra dine kolleger som ga meg inntrykket av at det var skrevet av to 19 år gamle bachelorstudenter som såvidt hadde begynt på pensum.
|
|
|
#64 |
|
|
Sv: Om å kle av seg for å få fram et budskapHvor var det sitatet fra, Dronningen?
(Fra kronikken i DB.) |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Pauset
Sv: Om å kle av seg for å få fram et budskapSitatet var det Tallulah som la inn før meg. Sist redigert av Dronningen : 16-09-14 kl 15:22. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
Sv: Om å kle av seg for å få fram et budskapDet er lettere å tilgi dårlige formuleringer hvis man aner et snev sosial samvittighet hos de som har formulert seg. Det gjør man ikke i denne kronikken. Den fremstår platt og lite gjennomtenkt - akkurat som kampanjen. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om å kle av seg for å få fram et budskapJeg leste reklamefolka, og de skrev noe sånt som
|
|
|
#69 |
|
Glamorøs
|
Ja, det kan jo til og med hende de vinner gullfisken!
|
|
|
#70 |
|
Shake it out!
|
Jeg likte den og ble rørt. Altså den som viser the making. Jeg synes originalvideoen til prydz er så puteflau at jeg ikke klarer å se på den. Men denne her var godt laget parodi.
|
|
|
#71 |
|
Shake it out!
|
Jeg synes virkelig ikke alt skal illustreres med nakne damer jeg heller.
|
|
|
#72 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg tenker at det tross alt er forskjeller på meningen med nakenhet. Store forskjeller. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Pauset
De sier at hvis oppmerksomhet var målet, så var den bra i den forstand at den ga dem oppmerksomhet. De lyktes i det. Selv negativ oppmerksomhet og reaksjoner bistår til å skape interesse. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om å kle av seg for å få fram et budskapJa, akkurat det jeg sa. Det er jo så banalt at det er flaut!
|
|
|
#76 |
|
Glamorøs
|
Men det er jo ikke et svar på kritikken. Kritikken har gått på hvordan de har skapt oppmerksomhet, ikke at de har gjort det. Derfor er kronikken deres helt malplassert og intetsigende.
|
|
|
#77 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Om å kle av seg for å få fram et budskapMen det er jo svar på et spørsmål ingen har stilt, og en sannhet alle vet. Det er jo et meningsløst bidrag til debatten!
|
|
|
#78 |
|
Pauset
Nei de svarer ikke på kritikken, men ønsket nok mer å belyse andre sider ved en sånn kampanje. De er jo ikke de eneste som gjør det, og det er vel naturlig at mange bidragsytere spiller inn noe i kjølvannet av noe sånt. At en sak skal melkes for alt den er verdt. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Ja, enig i det. Dersom noen som driver med pr, kommunikasjon og sånt som jeg inne driver med skal komme med innspill i en slik sak, så forventer jeg mer enn selvsagtheter.
|
|
|
#80 |
|
Glamorøs
|
Joda, det er fint å få belyst flere sider. Men dette er jo ikke akkurat en side som trengs belysning da.
|
![]() |
|
|