|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Fortynnet
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?
Ja, det gjør jeg jo. Jeg er glad for at det er foreldremøter, det er mer formen som jeg ikke alltid er så begeistret for. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller så mannssterke at det nesten er litt pinlig. I dag var det 16. mai-fest, og snuppa stilte med meg, sin far og sin bestemor. Sånn pleier det å være. Vi er heldige og har fleksitid på jobben, og besteforeldre som står i kø for å få lov til å være med.
|
|
|
|
#103 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Jeg stiller på alt som legges til morgenen (fra 8) og på ettermiddagen (fra 16) selv om det kan bli litt mye siden vi har to forskjellige barnehager.
|
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller opp på det som er, bortsett fra en foreldresuppe og en foreldrekaffe dette barnehageåret som jeg klarte å glemme. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Forresten, jeg ser på alle sånne arrangementer som veldig viktige når det gjelder barna mines fremtid. Jeg ønsker at de andre foreldrene skal kjenne meg såpass at de tørr å snakke med meg om mitt barn gjør noe galt. Jeg bedre vi kjenner hverandre, jo bedre kontroll har vi over ungene når de blir større. Vi behøver ikke være venner, men kjenne hverandre såpass at vi kjenner hverandres barn og kan ta kontakt. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
superbruker
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Jeg er en av de som ikke liker sånne aktiviteter i bhg/skole. Det blir for mange mennesker, for mye lyder og bråk. Jeg klarer ikke få med meg en eneste samtale. Jeg går på de men jeg hater det dypt og inderlig. Jeg gruer meg like til hver eneste tilstelning. Foreldremøte er noe annet. Da er er det ikke å sitte prate i munnen på hverandre når det løper en haug med sukkerspeeda unger rundt omkring. Hva er egentligen koselig med det?
|
|
|
#107 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi er med på alt som er åpent for oss foreldre. Veldig kjekt å få være med på ungenes arena. Jeg synes også at det er viktig å bygge relasjoner med lekekameratenes foreldre. Vi prøver å møte hele gjengen, men med tre barn hender det jo at arangementer kræsjer. Da er tante, mormor og morfar gode å ha. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller vanligvis begge to om vi har anledning.
|
|
|
#109 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller opp på både tilstelninger, foreldremøter og dugnader.
|
|
|
#110 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi har ulike arrangementer i barnehagen vår, noen ganger foreldrekaffe på morgenen i den tiden foreldrene leverer, og andre ganger på ettermiddagen, den tiden de henter.
|
|
|
#111 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Har bare lest første side. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Foreløpig har vi stilt opp på alt (dugnader, foreldremøter, frokoster, avslutning etc) og vil fortsette med det så langt det går. For oss har det med å vise at vi stiller opp og viser interesse, samt bli kjent med ansatte og andre foreldre. Jeg husker foreldrene til en venninne, de stilte aldri opp på noe for henne, for de hadde jo vært med på det før med de to eldste...
|
|
|
#113 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller alltid, begge to. I tillegg har vi som regel hatt med en bestemor eller to |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ute på tur
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?En eller begge møter opp på tilstelninger i barnehagen. Jeg syns egentlig at det er obligatorisk
|
|
|
#115 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Jeg har vært med på alt så sant barnet er i bhg. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Tante Sofie
|
Dette underskriver jeg fullt ut. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#118 |
|
både her og der
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Ja, en av oss møter stort sett alltid. |
|
|
|
![]() |
|
|