|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?2 rugsprø med baconost. Sikkert spist det samme i to år, ihvertfall. Før det så var det knekkebrød med syltetøy. Kan ikke huske stort annet, på mange år. Synes ikke det er så godt med mat om morgenen, men er jo sulten. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Oftest to rugsprø med peanøttsmør og jordbærsyltetøy.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva spiser du til frokost?
Finnes denne i stor pakke? Jeg fant småpakker i går, og den var jo kjempegod! Hadde vært greit med en stor pakke.
|
|
|
|
#64 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Alle hverdager: Sitronskyr til frokost, 2 knekkebrød med makrell til lunsj og sitronskyr på vei hjem fra jobb. :vanedyr:
|
|
|
#65 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Ei lita skål med "fullkorn" Cheerios og skummetmelk.
|
|
|
#66 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?2 Finn Crisp knekkebrød med cottage cheese, kyllinpålegg og rød paprika. Nykvernet pepper på toppen. Nam!
|
|
|
|
#67 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg spiser ei brødskive, med.... hva nå enn av pålegg jeg har på jobb. For ja, jeg spiser den på jobb.
|
|
|
#68 |
|
|
Sv: Hva spiser du til frokost?1 dl store havregryn med melk på. Den perfekte frokost for meg når jeg ikke har tid til å nyte den likevel. I helgene spiser jeg lang frokost med egg, nybakte rundstykker og godt pålegg. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
villende
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg er egentlig ikke frokostmenneske og i helgene består frokosten min av to kopper kaffe, så spiser vi heller brunsj i felleskap. Da enten pannekaker eller egg og bacon. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg er dårlig på å spise frokost, er ikke så veldig sulten om morgenen. Som regel blir det et glass juice, eller så venter det til kaffekoppen på morgenmøtet på jobb. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva spiser du til frokost?Et par knekkebrød med gulost som regel. Varierer av og til med salami eller kalkunpølse. Spiser jeg på jobb er det ofte smøreost med tacosmak. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva spiser du til frokost?Skyr bringebærmett. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg kjenner at jeg blir helt URK av tanken på å "måtte" spise de frokostene dere beskriver.
|
|
|
#77 |
|
Mother of Dragons
|
En fransk bjørn faktisk.
|
|
|
#78 |
|
etterpåklokest
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva spiser du til frokost?Jeg finner det noe fascinerende hvor tilsynelatende lite mange spiser til frokost; type EN skive eller TO tynne knekkebrød. Men det sier kanskje mest om meg som faktisk er overvektig da - men selv i perioder hvor jeg går ned i vekt blir en enkelt skive eller to tynne knekkebrød for lite for at jeg ikke skal bli skrubbsulten igjen ganske straks.
|
![]() |
|
|