|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bruker du setebelte i buss? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
93 | 69,40% |
Nei |
15 | 11,19% |
Av og til (spesifiser gjerne) |
25 | 18,66% |
Brokkoli |
1 | 0,75% |
Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Jeg bruker det på flybuss, busser over litt lengre distanser og andre steder enn i Oslo. Men jeg aner faktisk ikke om det er belter på den bussen jeg tar til daglig. Det skal jeg sannelig sjekke ut.
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Ja, alltid når det er montert. Og jeg velger setene med belter dersom det er noen med og noen uten.
![]() |
#25 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Imponert over dere og konstaterer at ingen av dere kjører buss sammen med meg! Jeg har nemlig til dags dato ikke sett en eneste en som bruker belte på bussen selv om de er der og jeg kjører buss til og fra jobb hver dag, men ikke alltid til samme tid så jeg ser en del "bussere"!
![]() |
#26 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Jeg bruker det så å si alltid (men enig i at det er klønete med fremmede innenfor). Hos oss er det heller ikke mange som bruker belte, heller ikke på ekspressbussene som kjører motorveien. Jeg har opplevd bråbrems der én gang, og det var ikke moro i det hele tatt.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Ikke på lokalbussen, men ellers ja.
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Selvsagt brukes belter når de finnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Ja, selvsagt. Men tar som regel bybuss, og der er det ikke belter. Men er det montert er det en selvfølge at jeg bruker.
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Jeg tar på beltet selv om det er trangt jeg, altså. Folk får tåle såpass, det er jo bare litt kavete akkurat i det en tar det opp eller fester det. Jeg forstyrrer heller sidemannen enn å risikere noe ved å ikke ta på beltet. Får noen irriterte blikk, men ofte ser jeg at andre kommer på å feste sitt når jeg har tatt på mitt. :trendsetter:
![]() |
#32 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Jeg kan nesten ikke huske at jeg har sett det noen gang, men jo, jeg tok vel flybussen en gang toget sto, og da brukte jeg det.
![]() |
#34 |
|
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Det er vel nesten ingen bybusser som har belter, men på litt lenger avstander tror jeg det er påbudt. Jeg bor jo litt utenfor Oslo, og alle bussene heromkring har belter. Noen har også et par seter med trepunktsseler. Ganske betryggende siden de kjører motorvei store deler av strekningen.
![]() |
#35 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Nå kjører ikke jeg buss særlig ofte, og da mest i utkantstrøk. Der er det stort sett montert seler, og jeg bruker de.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?Jeg tar buss så og si aldri. Jeg bruker det alltid når jeg er på turer med elever, da er det som regel tilgjengelig. Sist jeg kjøret buss i Oslo, buss til Bygdøy så stod vi hele veien. Vet ikke om det er belter der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Bruker du setebelte på bussen?
Så bastante dere er.
![]() |
|
|