Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Halloween 2013

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-13, 00:06   #61
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Halloween 2013

18-19.30 på de minste. Eldste kommer nok litt etterpå. Men innen 20.30 er hun nok i hus.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 09:54   #62
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Dette står i fare for å bli stort men

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 09:55   #63
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Og seee på dette da! Hadde jeg bare hatt tiiid!

Tre stk!
Gammel 29-10-13, 10:06   #64
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde suksess med fest for barna i går. Det blir fest igjen til neste år!

Har ikke så mange bilder å vise frem uten at det er flere barn med, men det slo an med skjelett i popcornet (nevermind gryta ):

Gammel 29-10-13, 10:32   #65
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Så kult Bomull! Og så enkelt! Hvor kjøpte du de dukene?

Tre stk!
Gammel 29-10-13, 10:37   #66
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Apropos bananer... Hvis dere skal trekke sjokolade på bananer og servere barn, pass på så de ikke blir seende slik ut... det skaper så dårlig stemning blandt snerpete naboer.

Gammel 29-10-13, 10:46   #67
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Du, det er bare orange gavepapir fra Ikea. Veldig greit å legge over bordene sammen med noen briketter (sorte med hvite gresskar på) - også fra Ikea. Enkelt og billig. De hadde også mange små og større sorte flaggermus som er kule til pynt på bord og vegg.

Gammel 29-10-13, 12:44   #68
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg SKULLE gått på ikea på lørdag da jeg kjørte forbi med andre ord!! Det blir nok ikke en 45 min biltur :-(

Tre stk!
Gammel 29-10-13, 20:04   #69
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

/
http://www.susannekaluza.com/?p=7573

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 21:00   #70
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal ha noen venner av 11-åringene på et lite party her på torsdag, og jeg har carvet mitt første gresskar i dag.

Jeg har ikke kjøpt noe stæsj, men tenkte en tur på -nille i morgen ... Mangler film og noe skummel mat.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 21:07   #71
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er litt redd for å ta helt av, det er jo så mye inspirasjon her og ellers på nett. Må prøve å huske hva 6-åringer tåler og heller ha litt å gå på til senere år. Vanskelig å begrense seg ja!

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 21:07   #72
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nille og Europris har mye stæsj til en rimelig penge.

Gammel 29-10-13, 21:09   #73
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Nille og Europris har mye stæsj til en rimelig penge.

Og søstrene Grene!

Spindelvev i poser, søplesekker og hansker til å fryse is i kommer man veldig langt med

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 11:43   #74
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ville er invitert på Halloween-party til en av guttene i klassen, så vi startet dagen i dag med å gjøre klart kostyme. Et gammelt hvitt dynetrekk, en saks, og en symaskin for å ta sammen hullet som ble for stort - voila, vi har en spøkelsesdrakt.

De skulle være ferdige ca kl 20, så jeg regner med at de går rundt litt over 19.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-13, 23:22   #75
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Tenkte å ha en lek der de skal gjette hva de kjenner på. Tips til litt ekle ting de kan kjenne på?

Gammel 30-10-13, 23:34   #76
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Tenkte å ha en lek der de skal gjette hva de kjenner på. Tips til litt ekle ting de kan kjenne på?

Gele

Gammel 31-10-13, 00:08   #77
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kokt, kald spagetti eller makaroni.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 09:16   #78
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Vi hadde følgende med stor suksess:
- Stålull = heksehår
- Skrelt appelsin (stikke fingeren inn i hullet) = grisenese
- Ketchup og olje = fiskeblod
- Kokt, kald makaroni/nudler med litt ketchup = hjernemasse
- TicTacs ol. = edderkoppegg

Gammel 31-10-13, 10:07   #79
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har link til en fin side med "oppskrifter"/idéer til skumle cookies eller et eller annet av typen "småbakst" man kan få til i en fei? Her skal storesøster på Halloweenfest og jeg hadde ikke tenkt på at 4,5-åringen synes dette er en så big deal også. Så her må vi hive oss rundt og fikse noe. Vi har gresskar som vi har skjært ut og han har kostyme, men vi må liksom ha en aktivitet føler jeg, så tenkte han kunne få være med og bake noe skumle greier.

Gammel 31-10-13, 10:10   #80
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Noen som har link til en fin side med "oppskrifter"/idéer til skumle cookies eller et eller annet av typen "småbakst" man kan få til i en fei? Her skal storesøster på Halloweenfest og jeg hadde ikke tenkt på at 4,5-åringen synes dette er en så big deal også. Så her må vi hive oss rundt og fikse noe. Vi har gresskar som vi har skjært ut og han har kostyme, men vi må liksom ha en aktivitet føler jeg, så tenkte han kunne få være med og bake noe skumle greier.

Kan dere ikke lage slike kransekakefingre? Eller bake muffins med spindelvevmotiv av melis el.?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.