|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#621 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
"Mål og mening" og "munn og mæle" heter det ja!
|
|
#623 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ein kombinasjon er jo heilt på sin plass i denne saka!
|
|
#624 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Sant nok. |
|
|
|
|
#625 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Haha. Jeg har fått svar på mailen jeg sendte Alf Hildrum m.fl i går, men fra en helt annen enn de jeg sendte til, så mailen har etter all sannsynlighet blitt videresendt ja. Det har sikkert gått som ild i tørt gress der.
|
|
#626 |
|
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Men de nekter å innrømme at dette er pga. alle som klaget da, de har kommet frem til dette heeeeelt på egenhånd.
|
|
|
#627 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)jeg har ikke fått svar på min.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#628 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Så komplett idiotisk å ikke bare innrømme akkurat den biten der.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#629 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg vet. Jeg har tenkt på det flere ganger. Det er bare fordi de ikke ønsker å påføre den berørte jenta ytterligere belastning. Det går igjen og igjen og igjen og igjen ... Hvilket jo for all del er bra. Men innrømme at de nok (også) snur pga. massive reaksjoner!?? Ikke pokker!!
|
|
#630 |
|
|
De har gått i klassen til Øygard. Innrømmelser er bare såååå dust, lizm.
|
|
#631 |
|
Whatever, never mind
|
Ikke sant. Hvis de hadde vært så opptatt av belastningen jenta blir utsatt for som de nå påstår, så ville de vel ikke ha invitert Reidun i utgangspunktet. |
|
|
|
|
#632 |
|
Bedreviter
|
Det er jo ikke helt utenkelig at en del av TV2s ansatte også har reagert og at de har hatt en intern oppvask parallelt med stormen på sosiale medier. |
|
|
|
|
#633 |
|
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Akkurat det er jeg helt enig i, men de ansatte i TV2 har hatt over en uke på seg på å reagere på dette, og da de aller første kommentarene på dette kom på FB i går morges, da var det absolutt ingen tegn til at de ville snu.
|
|
|
#634 |
|
Bedreviter
|
Var det ikke først i går at det ble offentliggjort at hun skulle være gjest? For i så fall synes jeg ikke det er rart om de ansatte ikke har fått det med seg før. Hvis det er en uke siden det ble annonsert, men at reaksjonene først kom i går, er jeg selvsagt enig med deg. |
|
|
|
|
#635 |
|
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Akkurat når det ble annonsert vet jeg ikke, men jeg kjenner en som jobber i TV2s sport-avdeling og han hevder de fleste ansatte har visst om dette siden hun ble spurt. Om han er en pålitelig kilde eller ikke, vet jeg ikke.
|
|
|
#637 |
|
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Det syns jeg også. Money talks!
|
|
|
#638 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, det er det jeg tror også. Ikke nødvendigvis at annonsørene har raslet med sablene, men at folket truet med å gjøre annonsørene oppmerksomme på det, og "kreve" rasling med sablene. Sist redigert av skyfri : 04-06-13 kl 14:46. |
|
|
|
|
#640 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Men stakkars Reidun. Hun skulle jo ikke snakke om rettsaken, men om seg selv og sitt liv. Det blir jo noe helt annet.
![]() |
|
|