|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skjer det?
Sprøtt, jeg har tenkt på det samme.
Øh... |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Administrator
|
Sv: Hvor skjer det?Vår, sol, varme, selvangivelsen, eksamen, og ikke minst Facebook. Jeg har hørt at Lissomklubben og "mange flere" facebookklubber med FP-opphav har masse aktivitet, men jeg er ikke invitert. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
flisespikker
|
Men akkurat det har hverken innvirkning på aktiviteten der inne eller her ute, tipper jeg, så det virker som en ganske lite sannsynlig delforklaring.
|
|
|
#65 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor skjer det?Denne tråden gir meg skikkelig deja vu-vibber.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg er ikke helt enig i forhold til innvirkningen på aktiviteten her ute. Dersom man vet om Ville Modne blir det lettere å legge merke til det Miss Norway påpeker. Det er medlemmer her inne som har fryktelig mange innlegg, men som sjelden sees i den åpne delen av forumet. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
flisespikker
|
Så mener du at det at privatsalongen finnes er en medvirkende årsak til at aktiviteten har gått ned, eller mener du bare at det at man vet om privatsalongen medfører at man legger merke til at aktiviteten er mindre enn den "burde" være? Det er jo ganske stor forskjell.
|
|
|
#68 |
|
Leser
|
Og hvorfor skulle dette føre til mindre innlegg?
|
|
|
#69 |
|
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skjer det?Det er i Lissomklubben det skjer for tiden, ja. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Har fått viljen sin
|
Begge deler. Tror jeg. Det er litt for sent for hjernen min, men jeg skal forsøke å spesifisere enda mer. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Har fått viljen sin
|
Det skrev jeg litt om i det første innlegget mitt. Og enda litt til i svaret til Skilpadda rett over i innlegg 70.
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
flisespikker
|
OK. For meg er ikke det selvfølgelig i det hele tatt, men hvis det er slik du tenker, så skjønner jeg at du mener det har innvirkning på aktiviteten her at folk vet at det finnes lukkede grupper.
|
|
|
#73 |
|
Leser
|
Ja, OK. Nå skjønte jeg hva du mente.
|
|
|
#74 |
|
På vei
Jeg må innrømme at jeg har ikke visst om VM. Jeg burde selvfølgelig ha skjønt det. Jeg vet det er enkelte brukere her inne som har mange innlegg som jeg nesten aldri ser. Men jeg opptatt med annet enn å fundere på dette. Det gir meg en litt ubehagelig følelse å vite om VM. Å vite at noen gjemmer seg bort, mens andre gir av seg selv åpent. Jeg ble nesten litt usikker på om jeg fikk lyst til å fortsette her. Jeg har i alle fall andre steder å gå til. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
flisespikker
|
Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner hva du reagerer på. Du trenger selvsagt ikke svare, men jeg er nysgjerrig på hvordan du tenker (og særlig hvis det er andre som også tenker slik). Er det det at noen er mer åpne enn andre som er problemet? Eller er det det at noen her inne kjenner hverandre bedre enn andre vet at de gjør? Eller er det noe annet? Hvis du fikk vite at en del FP-brukere var med på et lukket forum som befant seg et helt annet sted, ville du synes det også var ubehagelig og nok til å ta fra deg lysten til å være aktiv her, eller er det bare relevant når det lukkede forumet ligger på samme server?
|
|
|
#76 |
|
På vei
Sv: Hvor skjer det?Det har bl.a. noe med premissene for forumet å gjøre. Jeg tror i tillegg rett og slett at jeg føler meg litt lurt, og at det er forskjell på folk. Blant annet. Jeg vet ikke alt. Jeg kjenner bare på meg at det gir meg en ubehagelig følelse. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg mente ikke å høres sint eller defensiv ut, altså (som jeg ser nå at jeg antagelig gjorde), jeg bare lurte på hvordan du tenkte. Takk for forsøksvis forklaring.
|
|
|
#78 |
|
intro
|
|
|
|
|
#79 |
|
Like blid!
Sv: Hvor skjer det?Jeg visste heller ikke om VM eller Lissomklubben. Jeg er tydeligvis ikke så kul.
|
|
|
|
#80 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg synes ikke at det gjør noe at en del brukere er på en lukket del av forumet, bare så det er sagt. Og da jeg forsto bakgrunnen for VM (visste ikke at det var det det het/blir kalt) så er det jo en nesten "logisk" forklaring i tillegg. Men likevel synes jeg at det er litt feil at dette ikke er allment kjent for brukerne i forumet. Jeg kom jo hit ganske tidlig, og var overrasket over at flere så raskt hadde mange meldinger og raskt stigende ryktepoeng. Jeg trodde faktisk at moddene/admin "jukset" på seg ekstra ryktepower og meldinger bare for å ha en headstart på en måte jeg da... |
|
|
|
![]() |
|
|