|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Sur, humorløs mamma?
Bør vel legge til en viktig ting: Jeg hadde overlevd og sett mildt på det om det var podens spøk og påfunn. Om han hadde fått idéen fra svigermor: Not so much! |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sur, humorløs mamma?Om jeg hadde blitt vekket kl. 5 eller kl. 10 med en fløyte hadde resultatet vært det samme. Å bli vekket av en fløyte er ikke spesielt behaglig uansett tidspunkt, og jeg forbanner ennå noen barnetøyprodusenter som solgte bukser med fløyter. :grumf:
|
|
|
#103 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sur, humorløs mamma?Svigermor er domm!
|
|
|
#104 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sur, humorløs mamma?Generelt blir jeg litt irritert på svigermødre som lover ting uten å avtale med foreldrene og som det er vanskelig å "ta tilbake" uten å knuse barnet. Jeg tror ikke jeg har sovet lenger enn 7.00 siden 1999 eller noe sånt, (7.00 er ikke spes. tidlig for meg) så jeg hadde ikke hisset meg sånn opp over denne saken. (Jeg våknet 06.50 i dag og resten av huset sover fremdeles...) Hvis jeg var i HIs situasjon, ville jeg kanskje latt det passere likevel og tenkt at det ikke var så BIG deal. Samtidig er HI heldig hvis hun har barn som normalt sover lengre enn 7.00 og kan sove mer en annen dag. Sist redigert av rine : 17-05-13 kl 08:54. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her, og jeg fnyser litt bare ved tanken. Her sover aldri noen lenger enn halv sju, så for oss er dette en litt ukjent problemstilling.
|
|
|
#106 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Sur, humorløs mamma?Vi er oppe alle, og i godt humør.
|
|
|
|
#107 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sur, humorløs mamma?Jeg får ekstremt skallebank som plager meg hele forbaska dagen hvis je blir bråvekt. Så jeg hadde ikke ledd eller hatt det noe kjekt. Ungene hadde fått en bedriten dag, siden jeg hadde hatt så skallebank.
|
|
|
#108 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Så hyggelig! Her slo yngste seg vrang fra han våknet, så morgenen ble ikke hyggelig for noen.
|
|
|
#109 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Sur, humorløs mamma?Så fint at det ble en hyggelig morgen!
|
|
|
#110 |
|
Bedreviter
|
Hadde det vært greit om vekketidspunktet var kl 4 da? Fortsatt morsomt? |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Sur, humorløs mamma?Jeg synes kanskje det. Med utgangspunkt i at det kun er 1 av 365 dager i året (med sannsynligvis 3 påfølgende dager med mulighet til å sove lenge), klokka 7 er ikke krisetidlig, det er kult at besteforeldre lager uskyldige "rampeplaner" med barnebarna og jeg rent generelt ikke synes at det å være trøtt om morgenen gir carte blanche til å oppføre seg dårlig overfor resten av familien eller andre.
|
|
|
#114 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Jeg tenker utgangspunktet som Kirsebær og tenker at en kan jo ikke bli sååå fort sur. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
Sv: Sur, humorløs mamma?Tja sover man ikke to timer i strekk noen netter pga barn med søvn problematikk så hjelper det ikke så mye at resten av verden har fri tre dager etter. Og en halvtime kan være mye om utgangspunktet er lite nok. Men alt er glemt når det ender godt, så fint det ble en god morgen- og nettverden kan ta seg ei bolle.
|
|
|
#116 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Sur, humorløs mamma?Jeg haaper at jeg hadde greid aa reagere med en smil og et varmt hjerte paa dette. Tenk saa göy for sönnen deres, da. Det er jo 17. mai og da hörer det med aa braake med flöyter og saann. Og saa sött at han fortalte det til deg först. Godt mulig jeg hadde reagert med en "nei, det faar bli senere" om jeg hadde hört om det samme her hjemme, men jeg HAAPER det ikke som sagt. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spydig? Jeg prøvde virkelig ikke å overdrive bare for å få en sjangse til å være spydig. Kanskje la jeg mer i meningen enn hva du faktisk mente, men det er mer enn feiltolkning enn at jeg prøver å være spydig på noe som helst vis. Men men, i stedet for å forklare hva man faktisk mener så kan man jo heller bli sur og brøle at man får lære seg å lese. |
|
|
|
![]() |
|
|