|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Drikker du saft? | |||
Ja, hver dag (til mat og som tørstedrikk) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 10,75% |
Bare til spesielle typer mat |
50 | 26,88% |
Bare hvis det er veldig varmt |
11 | 5,91% |
Nei, aldri |
37 | 19,89% |
Bare hvis det ikke finnes alternativ drikke |
63 | 33,87% |
Pudding |
14 | 7,53% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Det var liksom ingen alternativer som passet helt. Jeg drikker saft, men det går veldig i perioder. Nå driver jeg og skal avvenne meg med brus, så da drikker jeg saft innimellom, og mer enn vanlig. men etterhvert regner jeg med at det blir sånn dann og vann.
![]() |
#23 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Så godt som aldri. Det er ikke godt nok til å forsvare kaloriene.
![]() |
![]() |
#24 |
koko
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Ingen svaralternativer som passet. Jeg drikker saft hvis jeg har lyst på saft. I snitt ender jeg vel på 2-3 glass i uka. Tror ikke saft er min største last.
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?En sjelden gang. Liker helst iskald Fun light med isbiter om saft skal være aktuelt. Sukkersaft klarer jeg ikke.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Svaralternativ passer ikkje. Eg drikk saft til graut, og ein sjeldan gong om eg rett og slett får lyst på. Drikker sukkerholdig saft, for eg verken toler kunstig søtning eller er begeistra for smaken.
![]() |
#27 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker solbærsaft den ene gangen i året vi har risengrynsgrøt, altså lille julaften. De som har vondt i halsen får varm solbærsaft med sitron. (Skjønt selv har jeg gått over til ingefær/hvitløk/sitron-brygg når halsen verker.)
![]() |
#28 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Drikker Fun Light til middag og kanskje ett og annet glass utenom. Jeg er ikke så glad i vann som tørstedrikk, så da blir det ligh saft. *Vill og galen* . |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Berre til graut. Ein gong ca annakvar veke.
![]() |
#30 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker saft om jeg får servert det og det ikke finnes noe alternativ. Jeg foretrekker solbærsaft framfor annen saft, og den bør helst være så tynn som mulig - det er i grunn nok å leie saftflaska foran vannglasset.
![]() |
#31 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Bare hvis det ikke finnes alternativ drikke.
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker det i perioder. Jeg syns Lerums husholdningssaft uten tilsatt sukker er god. Jeg drikker den som tørstedrykk, meget sjelden til mat. Da drikker jeg vann (og vin). |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg svarte "Nei, aldri", men det har vel vært noen ganske få unntak, som første fødsel. Jeg tåler hverken sukker eller søtningsstoffer særlig godt, og saft er ikke godt nok til at jeg tar ubehaget som følger med. Vi har ytterst sjelden saft i hus, i grunnen.
![]() |
#34 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg drikker det hvis jeg får det servert. Da jeg var liten drakk jeg saft hver dag.
![]() |
![]() |
#36 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Ja, det er sant. Jeg drikker vanlig rød saft til risgrøt. Men det spiser vi stort sett bare til jul her i heimen.
![]() |
![]() |
#37 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Drikker saft til risengrynsgrøt og noen ganger varm saft. Varm saft er godt mot sårnhals og hvis jeg har gått langt på ski. Fun light drikker jeg inninellom, kan gå uker mellom. Brukes mest om sommeren slm turdrikke.
![]() |
#38 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Jeg vet ikke helt hva som vil være viktig å svare. Jeg drikker saft veldig sjelden - men jeg er innmari glad i å prøve nye smaker - også saft, så det skjer jo. Ikke til noen spesiell type mat eller noe sånn.
![]() |
#39 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Veldig sjelden, men må ha til rømmegrøt. Da helst solbærsirup.
![]() |
#40 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Spinnoff: Drikker du saft?Nei, aldri saft (med mindre det er det eneste jeg får servert). Men jeg drikker rødbrus til rømmegrøt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|