Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer man aldri har kommet gjennom

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-07, 22:24   #161
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er jo sikkert mange som liker den, da. Ikke la det ødelegge at jeg syns den var dårlig.

Jeg likte den kjempegodt! MIne forventninger ble absolutt innfridd.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 22:36   #162
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jeg likte den kjempegodt! MIne forventninger ble absolutt innfridd.

Så den i går og den var helt grei. Det beste ved filmen var Jude Law.
Datteren min synes den var dødsbra, men så er hun 9 år da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 22:42   #163
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns også at Holiday var bra, men så har jeg ikke de største forventningene til filmer med Cameron Diaz.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 22:43   #164
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg syns også at Holiday var bra, men så har jeg ikke de største forventningene til filmer med Cameron Diaz.

Nei det har igrunn ikke jeg heller.

Gammel 14-04-07, 23:31   #165
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsket Holiday. :sentimental klissiker:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 00:27   #166
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har sett Holiday i kveld og likte den i grunnen godt. Uten å ta helt av liksom.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 00:30   #167
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likte dere hoppingen og sprettingen også?
(Det var den jeg slet mest med...)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 00:32   #168
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sovnet som en stein til Ringenes Herre. Har aldri helt skjønt at den skal være så god.

Gammel 15-04-07, 12:00   #169
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Filmer av typen "du har mail"

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 16:47   #170
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Det er jo sikkert mange som liker den, da. Ikke la det ødelegge at jeg syns den var dårlig.

Herved sett. Og elsket.

Gammel 15-04-07, 16:53   #171
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den engelske pasienten.

Jeg forlater av prinsipp ikke kinosalen, men hjemme er jeg kresen i forhold til filmvalg og terskelen for å slå av er heller ikke særlig stor.

Gammel 15-04-07, 18:11   #172
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Likte dere hoppingen og sprettingen også?
(Det var den jeg slet mest med...)

Det var endel hopping, men ikke værre enn at jeg kunne tåle det.

Gammel 15-04-07, 22:00   #173
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Datteren min synes den var dødsbra, men så er hun 9 år da.

kremt... uten sammenlikning forøvrig??

Groucho Marx
Gammel 15-04-07, 22:54   #174
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

kremt... uten sammenlikning forøvrig??

i den betydning at hun ikke har så store krav når det gjelder filmer.

Gammel 16-04-07, 15:01   #175
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

i den betydning at hun ikke har så store krav når det gjelder filmer.

Det hadde nok ikke jeg heller til denne - Jude Law holder som regel for meg

Groucho Marx
Gammel 16-04-07, 21:01   #176
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Angående "godeste Kubrickly" så var jeg slettes ikke ovebegeistret for Eyes Wide Shut. For noe artsy-fartsy dritt. Også Cruise og Kidman da....

"Artsy-fartsy dritt" sums it up nicely!

Den ble fort slått av her i huset også.

Ellers vitses det ennå om "Vulcano" her i huset - den ble spilt på en lang flyreise vi var på for ti år siden. Vi prøvde å lukke øynene/snu oss bort, men vukaner sprutet og rant utover landskapet i time på time (virket det som ... ) - ubegripelig kjedelig film.

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 12:19   #177
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sov veldig godt i kinosalen da jeg skulle se Snikende tiger, skjult drage.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 12:50   #178
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av anakonda, her.

Mumien.

Det er jo min og Ms. Lee's store favorittfilm. Vi satt og så på den hver dag i en uke i strekk omtrent, og kunne hele manuset utenat.
Men så er vi store Egypt-tøs begge to, helt besatt.

Jeg går aldri ut av kinoen før filmen er slutt, om vi ikke har med vesla og hun ikke gidder å se hele filmen da. Jeg liker stort sett de fleste filmer, og flere filmer i denne tråden er STORE favoritter hos meg, bla. Big Fish, LOTR og Titanic. :sær:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 13:00   #179
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Har aldri gått ut av kinosalen, men det var nesten da jeg så Independence Day. Kjeeedelig...

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 13:01   #180
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.