|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Gavekort på teateret. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?
Hva trenger man på reise? Har foreldre som reiser mye, trenger tips.
|
|
|
#43 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Mamma og pappa får fuglekasse med kamera, og så tenkte jeg å finne noen bøker som passer til de. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Denne kjøpte jeg i bursdagsgave til min fugleinteressert far, tror den kostet rundt 479,-
|
|
|
|
#45 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Kommer jo an på hva slags reiser de drar på. Reisebøker (om du vet hvor de har planer om å reise i løpet av neste år), abonnement på Vagabond eller liknende blad, koffert/ryggsekk, lakenpose, hår/kroppsprodukter i reisestørrelse, skittentøyposer/skoposer, bagasjevekt og mikrofiberhåndle er ihvertall noen tips |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Løve70: De er eksperter på å pakke lett, reiser kun med en liten koffert hver som håndbaggasje. I løpet av det neste halvåret skal de til København, Spania, Paris og London. Men disse stedene har de vært før og trenger visst ikke reisehåndbøker. Mamma elsker reisehåndbøker, de elsker å reise og reiser mye og ofte.
|
|
|
#47 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Jeg ber om ønsker. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Svigermor får en av Trondheimsbøkene fra Schrøderforlaget. Det var stor suksess forrige år.
|
|
|
#50 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Mine foreldre og svigermor ønsker/trenger alltids noe. De viderebringer også behov fra generasjonen over. Det pleier å ordne seg. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Nå mangler jeg kun de 5 voksne så er alle gavene ferdig. Typisk! Noen av de får nok bøker, alltid en hit, men usikker på hvilke i år.
|
|
|
#52 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Mine er pluss/minus 80. Dei ser aldri, aldri film, dei er avholds, dei les aldri bøker, og høyrer sjeldan på musikk. Dei reiser aldri, og dei beveger seg lite. Mor mi har svært dårlege hofter. Dei kjøper seg det dei treng og har lyst på.
|
|
|
#53 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Nå har vi kun mamma igjen så hun får et gavekort på hudpleiie + noen gaver til. Bok, cd og lillesøser har malt et nydelig bilde til henne. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
maler
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Noe som brukes opp. Enten billetter eller noe spiselig som vin, speskeskinke, gaveboks fra hervik eller noe tilsvarende.
|
|
|
#55 |
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Oldemor som blir 90 om et par uker skal jeg i alle fall lage kalender til. I tillegg må hun få noe spiselig eller som kan brukes opp, en god krem el, evt en bok. Tror hun leser noe. Hun reiser litt også. Finnes det noe reiseutstyr hun kunne trenge tror dere?
|
|
|
#56 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Til min bestemor lagde vi et lite skrytealbum med bilder av barnebarna. Sånt lite album med plass til ett bilde per side. Kjekt å ha i veska, så kunne hun vise fram oldebarna også til de hun traff på senteret. Vi skrev navnet på barna på en liten hvit lapp på hvert bilde.
|
|
|
#57 |
|
|
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Jeg har bestemt at mannens svoger og søster (i femtiårene et sted), mor, mors kjæreste, far og fars kjæreste får hjemmelagd konfekt og marsipan i fine beholdere. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Min mor: Ullstrømpebukser og en god bok. Hun er kristen, så jeg tenkte å se etter noe på Bok og media. Min far: Aner ikke? Sikkert noe spiselig.
|
|
|
|
#59 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva gir dere til de godt voksne som har alt?Mamma og pappa får Springsteen-billetter, håper jeg. Svigermor får en ny dør. Tante og onkel får noe turutstyr eller kokkekniv og kokebok. Annen tante får Manchester United tatovering-pakke (sånn som unger har - det er på gøy) og noe annet jeg ikke vet enda. Noen flere i den aldersgruppen kjøper jeg ikke til tror jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|