|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Fortynnet
|
Sv: RyanairVær nøye med å sjekke mål og vekt på håndbagasjen. Håndveske skal også kunne få plass i den. Jeg pleier å ha med en liten bagasjevekt så jeg kan være sikker på vekten. Jeg har sjelden opplevd kontroll av mål og vekt på håndbagasjen, men en gang sjekket de veldig nøye. Tror det var i Tyskland. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Textrovert
|
Sv: RyanairJeg har vært veldig nervøs mht. håndbagasjen, for vi har ofte vært over i vekt og størrelse. Hittil har de kun sjekket antall kolli, og ikke vekt/størrelse, men det er ikke verdt å gamble med, så jeg skal være mer påpasselig i fremtiden.
|
|
|
#24 |
|
Fortynnet
|
Sv: RyanairVi har fire helt vanlige håndbagasjekofferter, ikke spesielt små, og alle de er innenfor målene. Så akkurat det trenger ikke være så vanskelig. Jeg tar aldri sjansen på å ikke holde meg innenfor vekt og mål, så derfra jeg kontroll. Har en mann med flyskrekk og kan ikke ha noe ekstra stress på flyplassen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RyanairSå vanlige håndbagasjekofferter er godkjent? Jeg skal kjøpe meg en sånn bagasjevekt, jeg vil ikke stå å stresse med ompakking eller måtte betale overvekt. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ryanair
Jeg har sett flere som selger kofferter som sies å være godkjent som håndbaggasje. Men RA har bittelitt mindre mål enn andre.
|
|
|
#27 |
|
Textrovert
|
Sv: RyanairJeg har reist uttallige ganger med Ryanair, og jeg har bare opplevd problemer én gang. Da kunne vi ikke lande på Torp pga. tåke, og ble sendt til Kjevik, hvor de satte opp busser til Torp. Ellers har vi aldri opplevd forsinkelser av noe slag.
|
|
|
#29 |
|
Textrovert
|
Nei, nei, selvsagt ikke. Jeg mente det ikke som kritikk av Ryanair. Det var mer en tja, anekdote. Siden så mange ser ut til å tro på propagandaen om at det stadig er trøbbel med Ryanair.
|
|
|
#30 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: RyanairHold deg til koffertreglene og håndbagasjereglene på størrelse og vekt så går det så bra så. Jeg bestiller aldri prioritert boarding. Vi møter bare tidlig opp til gaten. Det hjelper ikke å bestille prioritert boarding om du ikke møter opp tidlig og er der når de starter, for kommer du for sent så er de andre så kjappe inn allikevel når de starter på den andre køen. Elektronisk liten bagasjevekt er gull verdt og er bestandig med på tur med Ryanair. Eneste jeg ikke liker med Ryanair er at flysetene er trangere og ikke kan justeres bittelitt på ryggen engang, men det overlever jeg. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RyanairNødlandinger?! Visste det var noe som låg langt bak i hodet og skurrer. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Du må time det godt, slik at du akkurat er ved gaten når de siste PriorityBoarding gjestene går ombord, så er det bare å komme seg inn før resten |
|
|
|
![]() |
|
|