![]() |
#143 |
Eklektisk
|
![]() Sv: IgnoreDet var en periode der "alle" brukte Comic Sans. Kanskje noen her også gjorde det, men har fortrengt det? Jeg brukte det litt før (på nittitallet, husker jeg). Da var det ikke ut i det hele tatt, og veldig mange synest det var fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ignore
Det var opprinnelig ment som en skrifttype som skulle ligne den som ble brukt i tegneserier. Den har derfor lite å gjøre i ordentlige diskusjoner.
![]() |
#147 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ignore(Riktignok fra wikipedia - men oh! the irony!)
![]() |
#148 |
Whatever, never mind
|
Ah, sånn å forstå. Nei, den ser ikke så "seriøs" ut. Sender ikke ut offentlige brev eller eksamensoppgaver i den fonten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Protonterapeut
|
Åhjah, der vil du få både festlige farger, fonter og behov for å bruke ignore-funksjon i utstrakt grad.
![]() |
#152 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: IgnoreEr det ingen som outer trollene dersom de er her så mye av de må ignoreres? |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var som jeg fryktet- jeg hadde brukt Comic sans på innkallingen til siste foreldremøte. Betyr det at det sitter noen nerdeforeldre rundt i byen og ler av meg nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mens jeg kommer til å fortsette å bruke ignore-funksjonen her, selv om jeg syns den er for dårlig i vBulletin dag. Jeg er også medlem av forum basert på annen programvare enn vBulletin der den gjør at ignorerte brukere blir helt skjult. Problemene dere dikter opp ser for meg ikke ut til å være være særlig ødeleggende for disse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Glamorøs
|
![]() |
#156 |
kamerat
|
![]() Sv: IgnoreFeil trøndersk med rosa Comic Sans.
![]() |
#159 |
Whatever, never mind
|
Jeg tror neppe Rine vil finne på å skrive på trøndersk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
kamerat
|