|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Det ble verken Galdiators eller Megazone. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Var det suksess med gocart-bursdag? Var opplegget bra? Og hva kostet det?
|
|
|
#43 |
|
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Jeg bor ikke i samme by. Men - vi har hatt gocart bursdag her. Ungene var storfornøyd. I samme bygg har de en del spillmaskiner, bilsimulator (heter det det?) airhochei osv. Etter gocarten fikk de pizza og deretter 50 kr hver til å spille for. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Det ble bra og alle var fornøyde. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hvor: Oslo
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Takk! Jeg ringer og sjekker prisen før jeg spør Storesøster om det er noe hun har lyst til.
|
|
|
#46 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Jeg tror det sto på hjemmesiden. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye er dere villig til å betale for organisert barnebursdag?Jeg er villig til å betale ganske mye, for å slippe å ha det hjemme |
|
![]() |
|
|