|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Borte
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Men, litt seriøst, så syns jeg at en person kan se flott og pyntet ut om de har på seg noe som de virkelig føler seg fine og vel i slik at holdningen reises og selvtilliten økes. Har man lånt noe som ikke er ens egen stil, som kanskje ikke sitter så pent på kroppen og som man ikke føler seg komfortabel i så kan det stå skrevet utenpå personen omtrent. Fadese skriver at hun føler seg lost i klassiske selskapskjoler og jeg skjønner godt hva hun mener. Jeg ville gått for den kjolen som jeg følte meg finest i.
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?En barndomskompis av mannen kom faktisk i dongeri i vårt bryllup. Og caps. Noen av de andre gjestene stusset nok, men vi var overrasket over at han i det hele tatt kom. Lutfattig sosialklient med massive angstproblemer. Det kostet han nok mye å komme om enn ikke i penger. Jeg tror det eneste jeg hadde stusset på i bryllup er hvit lang kjole på andre enn bruden. Synes du fint kan ha kjolen med noen pene sko og pent tilbehør til. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Jeg elsker kleskoder, da vet jeg sånn ca hva jeg skal ha på meg. Har enda ikke vært i et bryllup uten kleskode. Men jeg har likevel observert flere med dongri, pen genser og joggebukse på barna.
|
|
|
#84 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Og hva gjelder kjolen i HI, synes jeg den er for lite pyntet for et bryllup. Men er det den man vil ha, så duger den nok.
|
|
|
#85 |
|
maler
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Den kjolen er fin, og jeg var ikke klar over at "mørk dress" innebar så veldig mye mer for damene enn at man stiller pyntet, gjerne med kjole. I alle bryllup jeg har vært i har damenes antrekk variert enormt og det har vært helt greit. Men det er en viss fare for at du skiller deg ut endel med den kjolen der, jeg vil tro de fleste andre kjører en nedtonet stil.
|
|
|
#89 |
|
maler
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?
Jo, jeg trodde det, og at man da fint kan slippe unna med en pen sommerkjole som dame hvis man ønsker det.
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Dere som sier den er pen nok, bruke dere kjoler til hverdags? Hvis ja; hva er forskjellen på hverdagskjole og penkjole? Eller er hvilke som helst kjole penkjole? Jeg er bare nysgjerrig.
|
|
|
|
#92 |
|
maler
|
Jeg bruker kjoler til hverdags. Men jeg har egentlig ikke skjønt forskjellen på en hverdagskjole og en penkjole. Bortsett fra at det finnes åpenbare penkjoler, men de tenker jeg mer på som gallakjoler. Og det har jeg så få anledninger til å bruke at det orker jeg ikke bruke penger på er jeg redd.
|
|
|
#93 |
|
Leser
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Nydelig kjole! Jeg synes den passer for koden "mørk dress"
Jo, det stemmer.
Her er min oppfattning:
|
|
|
#94 |
|
Erfaren nok
|
Jeg synes stoffet kan gjøre litt forskjell. Og ikke minst, tilbehøret.
|
|
|
#97 |
|
Originala
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Tusen takk for svar! |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Leser
|
Nå må du ikke tulle!
|
|
|
#100 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Tøys på deg! Du er flott med nydelige farger, og jeg ser for meg at du kler den kjolen fra A Redoute som du linker til over her.
|
![]() |
|
|