|
|
#22 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iTunes-svindelHåper det ordner seg med pengene! Jeg bruker bare kredittkort til netthandel og iTunes. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: iTunes-svindelOppdatering. Etter denne hendelsen i februar, fikk jeg igjen alle pengene mine og nytt kort, og alt var skjønt og grønt. Helt til jeg faktisk skulle kjøpe noe i appstore søndag. Jeg brukte et annet kort, og har valgt å måtte legge inn kredittkortopplysninger ved hvert kjøp. Men på tross av dette, satte svindelen igang igjen. Klok av skade, fulgte jeg godt med, og tror dere ikke den appen jeg kjøpte til 7,- resulterte i nye uttak på hittil litt over 1000,-?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#24 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iTunes-svindelÅh, så utrolig frustrerende. Jeg er enig med banken din i at det må være iTunes kontoen din som er "problemet", siden det skjer bare der og med ulike kort. Har du endret passord på iTunes kontoen din siden forrige svindel? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: iTunes-svindel
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#26 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: iTunes-svindelJeg hadde deaktivert kontoen og opprettet en helt ny. Jeg opplevde dette selv og bruker ikke den kontoen mer. Niks piks!
|
|
|
#27 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Får du beholde alt du har kjøpt fra den gamle da? Hvordan funker det, egentlig?
|
|
|
|
|
#28 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: iTunes-svindelJeg beholder alt ja, men det kan være/er upraktisk i forhold til oppdateringer, vel og merke hvis du sperrer kontoen helt. Evt. må du bare beholde kontoen som aktiv, men ikke ha noe registrert der, og heller opprette en ny i tillegg. Når du da oppdaterer i App-store, så må du evt. bekrefte med passord til begge kontoer, hvis det er oppdateringer på apper kjøpt via begge kontoer. Det går av seg selv. Jeg har det slik nå - så ved oppdateringer så får jeg opp begge kontoene altså, selv om den første ikke er i bruk ellers.
|
|
|
#29 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |