|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Jåling for amatører
Jeg bruker sjelden sminke, men blinker til innimellom med litt mascara, men jeg er så innmari lys og takler ikke se sminket ut, så jeg tørker av kosten i mascaraen og dermed får jeg tynt lag på, og kan evt ta et tynt lag til over det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jåling for amatører
Du nevnte at jeg hadde hatt en jåleraptus, Luftslottet, av denne tråden fikk jeg en liten en til. Jeg gikk rett og slett til innkjøp av denne neglelakken. Den er utrolig vakker - på bildene og på andres negler. Men å få det til da... Den er jo steindyr, så jeg må jo få glede av den. Hva gjør man med flisete neglebånd og sånn? Følg med, LS, neste gang vi møtes har vi begge vakre lakkerte negler. Sist redigert av banana : 20-03-12 kl 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2012
![]() |
![]() Sv: Jåling for amatørerJeg ville ha kjøpt en neglefil, en sånn som man kan polere selve overflaten på neglene: |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Jåling for amatørerDet er akkurat sånn jeg også har det. Skulle ønske jeg klarte å lage lekre lakkerte negler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jåling for amatørerJeg pleier å ta neglelakkfjerner på en q-tip som jeg har klar før jeg begynner.
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jåling for amatørerJeg har overlakk fra Seche Vite. Er det noen som kan anbefale en underlakk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Jåling for amatørerDragen: Fortsatt på laktosefritt og fortsatt fin i huden. Jeg ammer fortsatt, så finner vel ikke egentlig ut så mye før jeg slutter. Men den tålte ikke store mengder krem og greier.
![]() |
|
|