Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du mye rynker?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-12, 18:13   #101
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mye rynker?

Jeg har dype furer mellom øynene og langs neseroten, men det er nå så. Det er verre at jeg etter et betydelig vekttap har fått et skikkelig hengeansikt som dessverre får meg til å se ti år eldre ut enn det jeg er. Og det plager meg virkelig.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 18:54   #102
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Sånn egentligegentlig tror jeg ingen mirakelprodukter funker mot rynker som et normalt levd liv har gitt oss.

Nei, ikke mot rynkene. Men en fuktet hud ser yngre og friskere ut enn en uten fukt, og da hjelper "vidunder"midlene litt for sånne som meg som har tørr hud spesielt om vinteren.

En lege fortalte meg forresten at rundt 90 prosent av hudens utseende og kvalitet er genetisk betinget.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 21:28   #103
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Litt rynker rundt øynene. Er i 30-årene. Har nylig begynt med Aberela, en kvisekrem på resept som også har effekt på fine rynker. Så gjenstår det å se om den har effekt hos meg, for behandlingsperioden er minimum 6 mnd.

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 22:26   #104
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Jeg har ingen rynker, det skyldes nok at jeg har god polstring og at jeg enda ikke har passert 30.
Kviser derimot har jeg masse av..

Gammel 10-02-12, 22:35   #105
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Etter å ha strevd hele dagen med å stoppe og rapportere iTunes-svindel, () ser jeg ut som om jeg er nesten 100.

Må gå hjem fra jobb og kjøpe mirakelserum på veien.

Huff da, ikke bra! ( )

Madicken: Merke på serum notert!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 16:54   #106
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Nei, ikke mot rynkene. Men en fuktet hud ser yngre og friskere ut enn en uten fukt, og da hjelper "vidunder"midlene litt for sånne som meg som har tørr hud spesielt om vinteren.

En lege fortalte meg forresten at rundt 90 prosent av hudens utseende og kvalitet er genetisk betinget.

Jeg tror også mye er genetisk betinget. Jeg har dessverre også den tørreste huden i universet, og derfor bruker jeg ALLTID serum eller olje under kremen, året rundt. Jeg veksler mellom ulike, men går mer etter hudfølelse enn etter hva de lover å utrette av mirakler.

Nuxe Créme Fraîche fuktserum er helt fantastisk når det gjelder ekstra fukttilførsel, og er relativt greit priset; rundt 300 kroner. REN-serumet som lukter tran antar jeg er det som heter Omega 3 et eller annet, som jeg rett og slett endte opp med å kaste. Ellers liker jeg Ultracalming-serumet fra Dermalogica; det tilfører også masse fuktighet, ja, og Truth Serum fra Ole Henriksen.

Gammel 11-02-12, 17:22   #107
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Nuxe Créme Fraîche fuktserum er helt fantastisk når det gjelder ekstra fukttilførsel, og er relativt greit priset; rundt 300 kroner.

Ja, dette har jeg hørt om og sett etter, uten hell. Noen tips til hvor jeg kan få tak i det? Jeg banner litt innvendig hver gang jeg graver dypt i lommeboka for å betale serumet jeg nå sverger til, og det hadde vært greit å finne et godt alternativ.

Gammel 11-02-12, 19:11   #108
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg grov dypt i lommeboken og kjøpte Dior-serum i dag. Jeg synes jeg ser smashing ut allerede.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 19:15   #109
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Jeg synes jeg ser smashing ut allerede.

Så bra at du likte det - jeg hater å gi "dårlige" råd.

Gammel 11-02-12, 21:55   #110
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Egentlig ikke. :29: Noen små rundt øynene. Jeg liker rynker, syns det er fint. Tar gjerne i mot flere!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 21:59   #111
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Masse smilerynker og noen streker i pannen.. Det går den veien gitt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 22:58   #112
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg grov dypt i lommeboken og kjøpte Dior-serum i dag. Jeg synes jeg ser smashing ut allerede.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:14   #113
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

36 og skilter med streker i pannen, sinnarynker og smilerynker.
Kan plusse på store porer, pigmentflekker, rødeflekker, et par grå hårstrå og 2 rotfyllinger.
Har aldri røykt, drikker minimalt, spiser sunt, har stort sett renset og smurt huden.

Det som dreper huden er sukker, sol og mangel på søvn.
Jeg har, grunnet mine lyse farger, vært alt for mye solbrent i mitt liv, og etter barn kom til verden med søvnløse netter og enormt inntak på sjokoladefronten ..... så var det som en bombe gikk av i huden.
Jeg kan nå uten problemer kjøpe vin på polet.

Sist redigert av Vito : 11-02-12 kl 23:25.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 23:16   #114
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Det som dreper huden er mangel på søvn, sukker og sol.

Mangel på søvn er jeg med på, men sukkermangel og solmangel klarer huden min godt å leve med.

Gammel 11-02-12, 23:24   #115
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Mangel på søvn er jeg med på, men sukkermangel og solmangel klarer huden min godt å leve med.

Haha, fikser på den!

Gammel 11-02-12, 23:47   #116
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huden min takler sukkeret fint.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 00:10   #117
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Mer rynker enn jeg liker.
Jeg ser godt at jeg har blitt eldre, og det har skjedd ganske store ting de siste tre-fire årene. Jeg slurver med hudstellet og det straffer seg. Men i dag har jeg renset peelet og lagt supermaske over serum. :god samvittighet:

Gammel 12-02-12, 00:33   #118
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mnei, rynker har jeg ikke så mye av, men det er jo selvsagt noen linjer på utsatte steder. Det hjelper nok at jeg har godt med underhudsfett.

Gammel 12-02-12, 11:22   #119
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har alltid holdt meg unna sol uten at det har hjulpet. Haugevis rundt øynene så den fancy øyekremen fra Ole Henriksen hjelper ikke det grann. Det eneste som hjelper er vel å kutte ut all fjasing og leing og bli uttrykksløs ala Posh Spice.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 12:22   #120
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Nei,ingen rynker så langt.
Men det samsvarer vel med at jeg er 27 år.
Og at jeg ikke røyker, drikker ikke noe særlig heller og soler meg aldri.
Er også bittelitt overvektig.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.