|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Vaklende
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?
Jeg liker sånt, selv om jeg som polarjenta hadde fått litt angst rett før. Forslaget til Turban Smukk ville økt gleden for min del, men jeg tror hvem man inviterer kan være like viktig. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Glad
|
|
|
|
#43 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Food swap hadde vært helt storartet syns jeg! Noen som har prøvd det i praksis/hørt om det i Norge? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Nix, aldri i verden.
|
|
|
#46 |
|
Audacious
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jada, det kunne vært gøy, det.
|
|
|
#49 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Kjenner du de så godt at du er hundre prosent sikker på at de alltid vasker seg på hendene når de har vært på do? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Rockesøster
|
Den hygienefrykten er, i likhet med andre frykter og fobier ikke alltid like fornuftig og rasjonell, men jeg har mine klare formeninger om hva jeg spiser, og fra hvem. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Glamorøs
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Ok, irrasjonell frykt har jeg respekt for altså, særlig når man innser selv at den er irrasjonell. Hilsen hun som kaster kluten etter å ha vasket do.
|
|
|
#53 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Så kjedelig å ha det sånn! Er ikke det hemmende sosialt?
|
|
|
#54 |
|
Rockesøster
|
Nesjda. Jeg er ekstremt allergisk i tillegg, så man har jo alltids noe å skylde på. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Jeg skjønner ikke helt poenget med foodswap egentlig? For du bytter noe du lager med noe andre har laget? Mer praktisk å bare lage det man helst vil ha selv da?
|
|
|
#56 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Glamorøs
|
Sv: Food swaps - syns du det høres interessant ut?Tja, det er jo ikke alt jeg er like flink til, eller gidder å lage. Ikke alt jeg har tilgang på heller, som hjemmelagte egg, eller voldsomme mengder epler som det er laget eplemos av f.eks.
Sist redigert av Tallulah : 03-09-11 kl 19:14. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Metallica!!
|
Men hvis du er råflink på å lage ripsgele, mens jeg kanskje lager en utrolig god konfekt men er helt uten evner til å lage ripsgele, så er det jo da lurt at vi to kan bytte tjenester, så får vi begge to noe godt.
|
![]() |
|
|