Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hellas/Kypros og toalettpapir

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hva gjør du med toalettpapiret etter toalettbesøk?
Jeg kaster det i søppelbøtta. 66 71,74%
Jeg kaster det i toalettet. 5 5,43%
Det varierer. 17 18,48%
Jeg går ikke på do i Hellas. 4 4,35%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-11, 23:17   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas/Kypros og toalettpapir

Vi er mye på Kreta. Jeg skal ærlig innrømme at jeg synes det er veldig godt å kunne hive papiret i do når jeg kommer hjem, mens jeg er på Kreta går det i søppelbøtta.

Gammel 23-08-11, 00:06   #42
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Følger reglane der eg er. Er ein del på Kreta, og bruker bøttene rundt omkring. I leiligheita bruker vi eit bestemt papir som er godkjent å kaste i do.

Gammel 23-08-11, 00:11   #43
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi bruker søppelbøtta, men jeg må innrømme at det har havnet ett og annet papir i do også - fort gjort.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 00:32   #44
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjør som jeg får beskjed om.

Gammel 23-08-11, 00:34   #45
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Er dette en ny greie? Jeg har bare vært på Rhodos da, men aldri hørt om dette.

Jeg gjorde dette på Rhodos for ti år siden. Nei 15.

Ja, det er en selvfølge. Det er det nok for ca alle her på FP altså, utvalget ditt er ikke representativt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 00:42   #46
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er en enkel sjel som stort sett gjør som jeg får beskjed om. Papiret gikk i bøtta.

Gammel 23-08-11, 07:58   #47
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

I søppelbøtta der det kreves ja. Synes det er ekkelt, men kan ikke la være av den grunn.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 08:07   #48
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har ikke jeg vært i Hellas, men i Tykia.
I Marmaris måtte vi kaste papiret i bøtte pga røropplegget, det var helt greit.
De to andre stedene vi har vært i Tyrkia har ikke det vært nødvendig så der har papiret gått i do.

Gammel 23-08-11, 09:01   #49
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Ja, det er en selvfølge. Det er det nok for ca alle her på FP altså, utvalget ditt er ikke representativt.

Akkurat det hadde jeg vel forsåvidt kalkulert med , trengte bare riste av meg litt irritasjon og da funker FP fin-fint.

Jeg må innrømme jeg ikke helt forstår hva som er så ekkelt heller jeg da, for meg blir det en vane riktig så raskt og jeg gjør det uten å tenke meg om. Men jeg har enda til gode å kaste papiret i søpla etter hjemkomst, selv om jeg har vært på nippet noen ganger.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 10:31   #50
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det er da en slevfølge at man ikek skal tette kloakksystemet fordi man er på ferie.
Her kastes det selvfølgelig i bøtte. Man blir så vant med det at når man kommer hjem så skal man gjerne kaste det i bøtte der også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 10:33   #51
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg forklarte hvorfor de ønsker å ha det slik, men det var liksom ikke så viktig.

Det går vel heller på at man MÅ ha det slik.

Gammel 23-08-11, 12:15   #52
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

haha vet dere hva som er ekkelt, det er den gangen vi ikke fant nøkkelen etter tidenes fyllekule (var unge altså det er leeenge siden) og venninnen min som er veldig ordentlig og så videre fant nøkkelen til hotellrommet i bunnen av den søppelbøtten, fordi hun hadde kommet først hjem og lagt over doen og spydd og dermed mistet nøkkelen ned der.

Tre stk!
Gammel 23-08-11, 15:34   #53
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Kaster i bøtta ja.

Var på hotell av ganske høy standard i fjor, var bøtte der også.

Gammel 23-08-11, 19:23   #54
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært to ganger på Sunwing på Rhodos. Hørte aldri noe om bruk av bøtte, og jeg kan ikke en gang minnes at det var noen bøtte der til det bruket?

Men i Bulgaria mener jeg vi brukte bøtta.

Gammel 23-08-11, 20:17   #55
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Det går vel heller på at man MÅ ha det slik.

Jeg tror ikke måten jeg ordla meg på utgjorde noen forskjell for henne altså.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 20:42   #56
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har vært to ganger på Sunwing på Rhodos. Hørte aldri noe om bruk av bøtte, og jeg kan ikke en gang minnes at det var noen bøtte der til det bruket?

Men i Bulgaria mener jeg vi brukte bøtta.

Vi var i Rhodos by helt nord. Bøtte.

Tre stk!
Gammel 23-08-11, 23:30   #57
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært mye i Hellas. Jeg misliker intenst bøttesystemet deres, men jeg gjør det jo, selvsagt. At man ikke kan kaste papir i do er noe av det mest negative ved Hellas, synes jeg. Likevel kaster jeg da ikke papiret i do! Det har hendt et par ganger at jeg har kastet det i do uten å tenke meg om, men det er en glipp og tilhører sjeldenhetene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 15:12   #58
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kaster i søppelbøtta.

Gammel 25-08-11, 10:26   #59
Mumfins
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Storbyen
Mumfins har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kaster selvsagt papiret i bøtta når jeg er i Hellas! Tar en dag eller to å venne seg til det, men så går det på automatikken. Og det gjør det for så vidt når man kommer hjem også...... så det tar et par dager å venne seg til at man faktisk KAN kaste papiret i do ......

Mumfins er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.