|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Frukt og grønt hver dag?
De fleste har vel svart på på om de spiser grønt hver dag, ikke om de spiser nok eller mer enn 550 gram.
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Frukt og grønt hver dag?Ja altså, jeg driver jo ikke og veier grønnsakene, så om det er 550 gram er jommen ikke godt å si. Jeg svarte på om jeg spiser frukt og grønt hver dag, og det gjør jeg. Noen dager mer enn andre, men hver dag.
|
|
|
|
#84 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frukt og grønt hver dag?
Nå leste jeg bakfra og tenkte først at du må ha slanket deg noe enormt i det siste. Ikke at jeg trodde du var tjukk på noen måte, men å veie ingenting? |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frukt og grønt hver dag?Jeg spiser ikke frukt eller grønt hver dag, nei. Har et altfor kjipt og dårlig kosthold.
|
|
|
#87 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Frukt og grønt hver dag?Jeg også stusset der. Du er slank og fin, men det var mer det å skryte vulgært og uhemmet av det som ikke var helt deg.
|
|
|
#89 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Frukt og grønt hver dag?jeg var en real kjøtt og potet jente, men har gradvis glidd mer og mer inn som vegetarianer og trives egentlig der, spiser litt kylling innimellom, men det er absolutt grønt og frukt hver dag.
|
![]() |
|
|