|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?
På iPhone4 er bakdelen glass, så det er ikke snakk om brist i plastikken....
|
|
|
#24 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Jeg klarer altså ikke å bestemme meg. Hver gang jeg får høre at iPhone er desidert best og at jeg bør gå for den, kommer det noen (har en diskusjon gående på FB) som sier at den tåler ingenting og at jeg absolutt bør gå for Samsung.
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Iphone 4 har i hvertfall et kamera man kan bruke til _noe_.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?iPhone 4 har mye bedre skjerm og bedre kamera enn iPhone 3GS. Jeg ville aldri i verden kjøpt 3GS nå.
|
|
|
#27 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Jeg skjønner at man ikke vil gå fra en iPhone 4 til en 3GS, men jeg går fra en vanlig SE-telefon fra før krigen omtrent (den er så crap at jeg griner) og til iPhone, og da må jo selv en 3GS være nesten en religiøs åpenbaring, tenker jeg.
|
|
|
#28 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Kameraet på 3GS er ganske ubrukelig. Jeg ville kjøpt iPhone 4, mye bedre. Den er raskere, bedre skjerm, bedre kamera, blitz, også syns jeg den er finere. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
maler
|
Nei. Min gamle SE-telefon fra førkrigstiden tar bedre bilder enn en 3gs. Det kameraet er virkelig dårlig. Og det er ikke sikkert at kameraet betyr like lite for deg lenger når du får iphone, skjønner du, det er noe med at man utvikler en telefonavhengighet.
|
|
|
#30 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Har ikke forsikring.
|
|
|
|
#31 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Jeg har ingen forsikring. IPhone tåler uventet mye. I allefall når du bare venter på at den to år gamle skal ta kvelden snart så du kan kjøpe iPhone4 med god samvittighet. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lengter etter sola
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Ville foresten ikke tenkt tanken om 3gs en gang... 4 er det som gjelder nå. 3gs er treg, har dårligere skjerm, mye dårligere kamera. Programmer som lages blir laget med tanke på 4 og 5 som snart kommer. 3gs er på vei til å fases ut.
|
|
|
|
#33 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Nei det blir nok en 4-er. Jeg har funnet en til 1999 kroner med et abonnement jeg vil ha. Og en til 1699 kroner med et litt dyrere abonnement, men da får jeg til gjengjeld mange flere inkluderte ringeminutter og smser, samt mer nettbruk.
|
|
|
#34 |
|
maler
|
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Du kan surfe på hjemmenettet med iphonen ja. Og koble deg til trådløse nett rundomkring der du er slik som med en pc. Jeg har det mediumabonnementet til netcom. Selv om plutten surfer på youtube på 3g-nettet når vi er på tur flere ganger i uka, har jeg ikke betalt ekstra for datatrafikk.
|
|
|
#35 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal surfe MYE før du merker det på regninga, altså (såfremt du ikke er i utlandet, der skal du passe på å slå av dataroaminga som automatisk står og søker, det kan bli dyrt. :erfart: ). De fleste abonnement har en real mengde fri surfing inkludert i prisen. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nymotens gammeldags
Det er mediumabonnementet jeg tenkte å velge ja. Vurderer også large, men 600,- kroner i måneden høres litt mye ut. Til gjengjeld får jeg jo MYE ringetid og smser da, så kanskje det jevner seg ut.
|
|
|
#37 |
|
maler
|
Jeg har ikke noen sinne bruk for så mange ringeminutter. Husk, man har jo fri familie og ringer gratis til mannen. Og det er dit jeg ringer mest, er jeg redd. Men hvis jeg hadde ringt veldig, veldig mye hadde jeg nok vurdert large. Jeg tror du kommer til å bli kanonfornøyd enten du velger det ene eller det andre. Det er nemlig først nå etter å hatt ifonen min i halvannet år jeg begynner å bli kresen.
|
|
|
#38 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Jeg er svært LITE kresen i den teknologiske verdenen, jeg har vært greit fornøyd med den drittmobil i et års tid nå, og før denne hadde jeg en enda verre i ett år. Så iPhonen min kommer jeg vel til å ha til jeg er 50, minst.
|
|
|
#39 |
|
Lengter etter sola
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Jeg har djuice all in one M. 500 av hver. Er nå halvveis i mnd og er laaaangt unna halvveis i forbruket. Koster 199,- mnd
|
|
|
|
#40 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: iPhone og forsikring - hvilken har dere?Oj. Jeg må ha det abonnementet til 439 i måneden for å få telefonen så billig. Jeg har ikke råd til å betale tusenvis for telefon nå, og er for utålmodig til å vente i månedsvis. I tillegg til at jeg MÅ ha ny tlf snarest, da min synger på siste verset.
|
![]() |
|
|