Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-11, 19:56   #561
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg likte denne litt.

Husk: En ridder i skinnende rustning, kan fort vise seg å være en idiot i aluminiumsfolie.

Gammel 06-04-11, 20:28   #562
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg likte denne litt.

Husk: En ridder i skinnende rustning, kan fort vise seg å være en idiot i aluminiumsfolie.

Den kunne jeg tenkt meg å bruke av og til.

Gammel 06-04-11, 21:16   #563
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Våren er kommet og asylsøkerne begynner å sykle langs veiene igjen. Pass godt på så du ikke kjører på dem. Det kan være din sykkel.

Den så jeg også. Kommenterte den også. Fikk til svar at om det hadde stått "søringa/karasjokværinga/whatever" hadde ingen reagert, og at den var like morsom fordet. De skjønte visst ikke helt det med at ingen har tradisjon for å beskylde søringer eller karasjokværinger for å stjele sykler ...

Gammel 06-04-11, 21:24   #564
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Den så jeg også. Kommenterte den også. Fikk til svar at om det hadde stått "søringa/karasjokværinga/whatever" hadde ingen reagert, og at den var like morsom fordet. De skjønte visst ikke helt det med at ingen har tradisjon for å beskylde søringer eller karasjokværinger for å stjele sykler ...

Folk er idioter.

Gammel 06-04-11, 21:36   #565
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvem lager egentlig disse idiotiske statusene som blir massekopiert?

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 06-04-11, 21:39   #566
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Hvem lager egentlig disse idiotiske statusene som blir massekopiert?

Jeg! Det er så gøy å se alle som massekopierer fra meg.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 06-04-11, 21:41   #567
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg la akkurat ut denne:
"Linni, det er forskjell å se lyst på livet og se fornuftig på livet ..." Jostein Pedersen

Gammel 06-04-11, 21:50   #568
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg! Det er så gøy å se alle som massekopierer fra meg.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 06-04-11, 21:58   #569
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Den så jeg også. De klarte i det minste å la være å komme med den evige idiotkommentaren om at "Vi syklet uten hjelm og lå på hattehylla i bilen, og vi overlevde vi. Det er bare iddjåtter som bruker hjelm og bruker masse penger på bilstoler".

Det med hatthylla kommenterte jeg en gang, og svarte at det var nok mange som ikke overlevde. Da ble det stille, gitt.

Sist redigert av Isbjørn : 06-04-11 kl 22:06.
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 06-04-11, 22:03   #570
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Ah, en status etter min smak, bortsett fra "sett dette".

Jeg også hater sånne "sett dette", så i irritasjon skrev jeg dette på min: "Om du kjøper det jævla påskeegget sjæl; ikke sett dette på statusen din, så slipper gubben/mora/broren/tippoldemora di å kommentere det." Pleier ikke banne, men hele nyhendestraumen min var full av de der påskeegg-stausene.

Ei jeg kjenner hadde denne i dag: "Kjenner du noen som har, har hatt eller kan komme til å få en kvise på nesen? Sett dette som din status slik at alle med kvise på nesen skal slippe å tro de er alene i verden. For alle andre typer lidelser du ønsker å hjelpe folk med: Åpne lommeboken og doner en ordentlig slant til en passende forening eller prosjekt." Jeg blir rent lykkelig av sånn fornuft.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 07-04-11, 01:22   #571
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åhåhåhåhååå, en eks av min bror la ut en oppdatering a la I Norge har vi barn som går til sengs uten mat (?!?), psykisk syke som ikke får behandling, familier i økonomisk krise og så gir vi millioner til andre land buhuhu, og jeg ble provosert, mannet meg opp og svarte noe om at ja, det er skikkelig urettferdig at et av verdens rikeste land skal måtte gi penger til de som ikke har senger å gå sultne i, så store psykiske skader at ingen behandling i verden vil hjelpe og ingen familie å bekymre seg for penger sammen med. Statusen ble fjernet på minuttet og hun unnskyldte sge med at en venn hadde logget seg på hennes pc bare for å poste denne oppdateringen. As if, men jeg fikk i hvert fall sagt i fra hva jeg mente *tøff*

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 07-04-11, 09:40   #572
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne var fin.

Kopier den her statusen og legg ut på din status så har du også den her statusen på din status...

Gammel 07-04-11, 12:03   #573
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ei jeg kjenner hadde denne i dag: "Kjenner du noen som har, har hatt eller kan komme til å få en kvise på nesen? Sett dette som din status slik at alle med kvise på nesen skal slippe å tro de er alene i verden. For alle andre typer lidelser du ønsker å hjelpe folk med: Åpne lommeboken og doner en ordentlig slant til en passende forening eller prosjekt." Jeg blir rent lykkelig av sånn fornuft.

Fantastisk! Den stjeler jeg!

Gammel 07-04-11, 18:55   #574
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en personlig grunn til å be alle om å kopiere denne beskjeden på deres vegg. Tenk på en person, du holder av, som har eller har hatt kreft. Mitt håp er at i 2011 vil man finne en kur, post denne i 1 time.... Gjør det for alle dem som kjempet eller fortsatt kjemper. Jeg håper å se denne beskjeden på veggen hos alle mine venner............ Takk ♥

Gammel 07-04-11, 19:30   #575
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg likte denne litt.

Likte den godt Måtte bare legge den ut.

Gammel 07-04-11, 22:38   #576
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg har en personlig grunn til å be alle om å kopiere denne beskjeden på deres vegg. Tenk på en person, du holder av, som har eller har hatt kreft. Mitt håp er at i 2011 vil man finne en kur, post denne i 1 time.... Gjør det for alle dem som kjempet eller fortsatt kjemper. Jeg håper å se denne beskjeden på veggen hos alle mine venner............ Takk ♥

Jeg støtter heller Kreftforeningen jeg. Tror det har litt mer for seg om man virkelig er interessert i at det skal forskes og finnes nye kurer.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 07-04-11, 22:39   #577
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Betyr det noe spesielt når noen legger ut kun et hjerte på statusen?
Er man forelska?
Eller har kanskje hatt seg i kveld?
Betyr det kanskje bare generell lykke?
Jeg ender opp med å tro at det er noe kryptisk som jeg holdes utenfor.

Jeg ser at folk ofte svarer med et hjerte og så svarer den første med 2 stk igjen og så er det (?) et glad-i-deg-opplegg på gang. Og veldig mange LIKER.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 07-04-11, 23:15   #578
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg støtter heller Kreftforeningen jeg. Tror det har litt mer for seg om man virkelig er interessert i at det skal forskes og finnes nye kurer.

Jeg tror Tove postet den nyeste kjedestatusen som florerer på FB akkurat nå.

Gammel 07-04-11, 23:23   #579
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg tror Tove postet den nyeste kjedestatusen som florerer på FB akkurat nå.

Det var slik jeg oppfattet det også, så svaret er til statusen og ikke til Tove. Men det kom ikke særlig tydelig frem ser jeg nå.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 07-04-11, 23:26   #580
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det var slik jeg oppfattet det også, så svaret er til statusen og ikke til Tove. Men det kom ikke særlig tydelig frem ser jeg nå.

Jeg begynte å lure på hvorfor du var så streng mot henne.

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.