|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hunder i barnehagegarderoben | |||
| Greit å ta med hunden inn |
|
11 | 4,91% |
| Ikke greit å ta med hunden inn |
|
213 | 95,09% |
| Deltakere: 224. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?
Ja, jeg må jo understreke at vi også møter mange hensynsfulle hundeeiere, både med og uten bånd til hunden. De er flinke til å ta kontroll på hunden, gå rolig forbi, og gjerne åpne for kontakt på både barnas og hundens premisser.
|
|
|
#162 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Det er synd med de som ødelegger for andre, ja. |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Oslojente i eksil
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
Inagh skrev det jeg tenkte så derfor signerer jag bare hennes innlegg. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg synes det kommer litt an på hva du mener med tragisk også. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Hadde jeg møtt en hund i garderoben hadde jeg sikkert hilst og kost med den. Jeg finnes ikke redd hunder. Hadde ikke tenkt noe mer over det heller der og da. Men i det min datter hadde sett hunden vet jeg at hun hadde blitt redd. (Hun ble løpt rett ned av en hund i bånd med en 7 åring på slep da hun var 2). Bare reaksjonen henner ville være nok til at en oppegående hundeeier ikke ville tatt med hunden inn i garderoben en gang til. |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Gutten min på 10 år er redd hunder. han har blitt bitt 2 ganger da han var mindre av to forskjellige hunder, ikke så alvorlig, men det har da gått hull og han har måtte til lege. og han tiltrekker seg nok hunder med redslen sin, de 2 gangene han ble bitt så løp han vekk fra hundene fordi han var redd. hundene kom etter han i full fart, ville vel leke, han er ikke veldig begistret for hunder enda, De fleste hunder kommer bort til han, så er vi på sjøen og bader og noen kommer dit å slipper hunden løs så kan vi bare reise hjem. Han spiller også fotball. og det er alltids en eller annen som kommer der med en løs hund, han står i mål, men da glemmer han alt som heter fotball og bare står og holder øye med hunden, men da han jeg sakt i fra til hundeeierene så de har satt på hunden bånd.
|
|
|
#169 |
|
Expired
En hund kan overraske før du rekker å blunke. Dette var uholdbar argumentasjon. |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Hunder har ingenting i et barnehageområde å gjøre! I min sønns barnehage, står det et pent skilt på porten - Hunder ingen adgang! |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Expired
Dere bør rett og slett nekte henne å gå bort til ukjente hunder. |
|
|
|
|
|
#172 |
|
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Line*; jeg tror jeg kan gjette hva slags hund du har |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Expired
Right on. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Expired
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Et annet aspekt ved størrelse på hund: Store hunder er oftere rolige og trygge, nettopp på grunn av sin størrelse. Helt ærlig har jeg et dårligere forhold til små hunder, som ofte er gneldrete og uberegnelige. Nettopp på grunn av sin størrelse. |
|
|
|
|
|
#175 |
|
Expired
Først nå ser jeg bildet av tispa. Flott! Sist redigert av Line* : 01-03-07 kl 13:50. Årsak: Bilde fjernet. |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
HELT ENIG!
|
|
|
#180 |
|
Av og på bruker
![]() |
Sv: Hunder i barnehagegarderoben - ok?Hadde noen kommet inn i Ida sin barnehage med hund hadde jeg reagert med en gang. Hunder har INGEN TING inne i barnehagen å gjøre. Det er bare et bittelite hår som skal til for en som er allergisk, og da trenger man ikke gjøre situasjonen verre med å ta dyr med helt inn i barnehagen. |
|
|
|
![]() |
|
|