|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det med USA?
Jepp. Jeg har planer om en tur til Catskills også.
|
|
|
|
#82 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Hva er det med USA?Med denne artikkelen så blir jeg bare mer sikker på at endel av dem som bestemmer i enkelte stater er nødt til å være lobotomert... |
|
|
|
|
|
#83 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva er det med USA?Lang kjoeretur er det til Santa Cruz fra LA egentlig? Kunne tenke meg en svipp innom der naar vi er over altsaa ...
|
|
|
#85 |
|
Audacious
|
Sv: Hva er det med USA?Ja, seks timer på interstaten. Eller man kan gjøre en morsommere tur ut av det, bruke litt mindre tid og kjøre deler av veien på California Highway 1.
|
|
|
#86 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva er det med USA?Ja, hva er det med USA? (Har bare lest HI og skummet resten.) |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hva er det med USA?
Enig. Da jeg ønsket å bli utvekslingselev valgte jeg USA. Det ble en opplevelse for livet og jeg føler meg litt (afro-)amerikansk etter det året. Noe av det bunner nok i at jeg for første gang følte at jeg passet inn. |
|
|
|
![]() |
|
|