|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Jeg sendte en mail til øverste hold i går. Fikk følgende svar i dag.
![]() |
#25 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?
Akkurat det irriterer meg også. Jeg antar det er for mye bry for dem å gjøre om på fakturaen som allerede er skrevet? Samtidig tror jeg ikke at jeg gidder å gjøre noe mer med dette nå. Nå beklager de i alle fall.
![]() |
#26 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?
Gjøre om på fakturaen er nok ikke så lett nei. De har kanskje ansatt et utenforstående firma for å ta seg av faktureringen og delkrediteringer er da tilnærmet umulig. Kjenner til dette fra min jobb nemlig.
![]() |
#28 |
Pauset
|
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Det der er vel ingen kompensasjon. Jeg ville kansellert bestillingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Jaja, jeg ble bare usikker på om det var snakk om en eller annen tråd JEG hadde laget.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ordre hos CDON. Grunn til å bli gretten?Noe slikt hadde jeg ikke funnet meg i. Jeg hadde bedt dem reise og ryke med hele bestillingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|